Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.06.2013, 22:11
pahvi_ pahvi_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Viestit: 570
Perusasetus

Tulikos tähän selkeempää vastausta siitä sektorinvarresta? Vanin simpukka, ilmeisesti vanhemman..
Mutterinki varsin tarviis.
Jos viimesellä tilailis viimesetki osat ja alkas turailee tuohon tehostajaa kii ei oo malttanu aikasemmin mut nyt kun pehmeessä ajelee nii tuntuu ettei jaksa syyä niin paljo kaurapuuroa ku tarviis..

__________________
Emmie tiiä
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.06.2013, 08:45
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Sektorivartena (= pitman arm), totahan ne on käyttäny: http://www.jamant.fi/pitmanarm-croj5352278-p-2133.html

Ja mutteriakin löytyy: http://www.jamant.fi/mutteri-cjfsjyj...01-p-3329.html
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.06.2013, 08:59
pahvi_ pahvi_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Viestit: 570
Perusasetus

Pitänee soitella teille päin tuossa ens viikolla..
__________________
Emmie tiiä
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.06.2013, 11:05
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pahvi_ Näytä viesti
Pitänee soitella teille päin tuossa ens viikolla..
Tilaa vaan suoraan noista linkeistä!! Tai saat toki soittaakin...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.06.2013, 07:17
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Joku vois laittaa kuvia Lipposen huoltovolvon toteutuksesta. Niko oli siihen saanu survottua tehostimen kokonaan lattian alle? Ainakin tolla vanhemman vanin simpukalla tulee 10cm simpukasta konttorin puolelle, ja letkulähdöt ym. syö vähä tilaa kytkinpolkimelta, joka sitten vasemmalle siirrettynä ottaa kiinni etulamppuun.
Tai saahan sen simpukan kokonaisuudessaankin mahtumaan lattian alle, mutta sillon joutuu silpomaan sen alimman poikkipalkin etulatien kiinnikkeiden välistä, koska pitman ottas muuten siihen kiinni...

Vissiin joku muu simpukka istuu volvoon paremmin ku toi peltikeulavanin simpukka? Esim FSJ:ssä taitas olla erikätinen, jollon pitman vois lähtee ylöspäin simpukasta ja simpukkaa mahtus vetämään riittävästi alaspäin?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.06.2013, 23:51
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Mulla ei oo tähän edelliseen kysymykseen muuta vastausta kuin se että omastani sipaisin runkopalkista muutama sentin yläpuolelta pois. Toki myös se poikkipalkki piti siirtää alemmas-eteenpäin. Simpukankaula lepää rungon päällä kuopassa -> simpukka laskeutui sen muutama sentin jolloin jaloilla on mielestäni tyydyttävästi tilaa. Pieni mukura piti tehdä lattialuukkuun, putket ei ole näkyvissä ohjaamossa.

Jossain kuvassa se rungon monttu tais näkyä jos se ketään kiinnostaa.

Ilman simpukan laskua olis ainakin mun siro 45 saapas ollut aika ahtaasti, suorastaan mahdottomasti.
Joku pienempi simpukka ei kuitenkaan olisi pahitteeksi kun tota ei alemmaksi uskalla laskea. On sittenkin aika uhmakkaassa paikassa vaikkei näillä missään pahoissa paikoissa kukaan ajele...?
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.06.2013, 08:30
Lehto Lehto ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 08.01.12
Sijainti: Hollola
Viestit: 3
Perusasetus

Onko joku syy minkätakia näissä toteutuksissa käytetään tota FSJ:n 6.75" pitmania? Katselin tossa katalogeja ja huomasin, että el camino/chevelle käyttäis 5" pitmania, joka on sama pituus kuin volvon alkuperäinen. Tuleeko simpukasta kierrokset vastaan ja renkaat ei käänny tappiinsa vai jotain muuta ongelmaa?

Koitin käännellä molempia simpukoita lattialla laidasta laitaan ja näytti siltä, että ei pitäs olla mitään syytä miksei caminon pitman arm kelpaisi? Tällä saattais säästyä sen poikkipalkin katkaisulta ja saada se simpukka vielä sopivan alas pois tieltä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Volvoon turbodiisseli moggirange Maasturiprojektit 11 04.02.2012 21:47
Volvoon levyjarrut 6x6 Tekniikka & Jutustelu 0 23.06.2008 21:30
Kärjetönsytytys volvoon ToHo Linkit 2 20.09.2007 12:34
VOLVOON renkat ??? Tekniikka & Jutustelu 2 03.04.2006 22:22
Kahlaussarja volvoon A45 O/M/V Muut 0 04.07.2005 12:05


Sivu luotu: 21:52 (GMT +2).