![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Suomenniemellä bongattu keltainen (osin harmaa?) bj tänään neljän ja viiden välissä. Myös Pesixen hj ja hirsimökki bongailtu useaan otteeseen ohiajaessa
|
|
|
||||
|
||||
|
Vantaalla Ikean parkissa tänään C 303 Volvo mustilla kilvillä ja pirun komeee...orginelli
|
|
|
||||
|
||||
|
Nimimerkki Grööni pongattu viereiseltä kaistalta. Oltiinpahan liikkeellä saman konsernin tuotteilla.
Oon tolla pikkuautolla vasemmalla kaistalla. ![]() Kuvan otti takana tullu kaveri. |
|
|
|||
|
|||
|
kyllä sieltä viereiseltä kaistalta komeesti käsi nousikin =) Tämän konsernin tuotteille on aina ilo morjestaa. Kuva vääristää edukseni, niin että ramini näyttää vain suurelta =D
|
|
|
|||
|
|||
|
12.6 kulomäessä bongailtu mustavalkoinen soa hiluksi maltillisilla renkailla ja korotuksilla, näytti ihan dalmaantilaiselta koiralt
onkohan palstalaisia
|
|
|
|||
|
|||
|
Punainen safarivarustettu HDJ Viipurin torilla. Jotkut metsäyhtiön tarrat kyljissä. Ai että lämmitti mieltä.
|
|
|
|||
|
|||
|
Luumäen stora enson ostomies.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Sermax bongattu Vantaan motonetin pihalla, ihan käsipäivää sanottiin
![]() Komee yhdistelmä. Oltiin akkua ostamassa mopoon, olis pitänyt ostaa Hilmaan samalla. Aamulla irrotin akun sen oltua yön latauksessa, jännite laski kuin sian kärsä. Nyt sitten taas akkukauppaan.
|
||||
|
||||
|
Tumman vihreä Hodari peräkärryä vetämässä Kotka-Hamina motarilla menossa Haminaan päin. Ite olin menossa abaut 10.00 Kotkaan päin viininpunaisella Hodarilla. Tuijotettiin toisiamme pitkään.
Liekkö oli palstalaisia?
|
|||
|
|||
|
rangemiehen kanssa äsken korsossa morjensteltiin.ite olin tietty Geellä
ei vaan tuu ukon nimi mieleen,vaik monesti mm ruskeasannan shellillä nähdään.omaa mm. volvon tuon lisäksi?
|
|
|
||||
|
||||
|
Ilmeisesti Gröönin rami bongattu valkeakosken keskustassa perjantai iltana
Olin jollain avensiksen soppakattilalla rinnalla yhteistalon valoissa :P Onse vaan mahrottoman komee laitos
|
|
|
||||
|
||||
|
Hieman eripaikasta bongattu kuin tieltä, mutta soittelikohan Mäksä perjantaina Yleäxän parasta ennen ohjelmaan ? MikkoS kanssa kuunneltiin lauantaina uusintaa kun välitettiin jakolaatikkoa pikku pöhnässä ja yht äkkiä oli puhe jostain maastureista ja sit tuli nimimerkki mäksä esille..
|
|||
|
|||
|
kyllä se mie taisin olla, tullut nyt käytyä ahkerasti koskella päin =) kuten 29.6 tuli taas siel pyörittyä...
|
|
|
|||
|
|||
|
minähän se olin T:Tommi.
|
|
|
|||
|
|||
|
vihree defe 110 joku valkoinen kanamuna katolla
isoilla pyörillä moikkailtu mikkolassa
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| Bongauksia | anttir | Chit-Chat | 4452 | 12.04.2012 07:52 |
| Bongauksia katunäkymä palvelusta | samisami2 | Chit-Chat | 3 | 16.01.2010 21:44 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |