![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
En tiiä mistä sais Lahdesta tollasta, motonet/traktorivaruste/varaosakaupat myy eioota. Tilaamalla olis saanu Traktorivarusteen kautta. TMT Malisella ei tullu käytyä kysymässä. Tilasin sitten niitä Sport Trailersilta, löyty hyllystä kaikkia kokoja. Hinnallakaan ei ollu niin merkitystä kun firmalle niitä ostelin. Jos maltat oottaa maanantaihin niin voin kattoo olisko mulla vielä töissä tallessa 2,7t vetopäästä irrotettu pumppu, ehjä se oli kun vaihdettiin kuitenkin varuiks. Ja mulla saattais olla sulle sitä kaipailemaas L-rautaa kärryyn..
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() AL-KO 161S on nykyinen, 251S on sitten se järeämpi. L-profiilijuttu on jo hoidossa, Kiitos vaan tarjouksesta.
__________________
www.classicjeepparts.com |
|
#3
|
|||
|
|||
|
http://www.teohydrauli.fi/ ei semmosta kärryn osaa etteikö löytys
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tollanen kalustoon sopiva "kesäasunto" eli Small Wall tent vuodelta -41 tuli ostettua, Viritetty kasaan kuvanottoa varten koivurangoilla
![]() Belgiasta sain tänään repro tolpat ja yläjuoksun, Vielä narut kun uusii...... Niin pitäisi toimia majoituksena W&P:ssa.
__________________
www.classicjeepparts.com |
|
#5
|
||||
|
||||
|
No ota kuiten mukaan nuo koivukalikat ni saat herätettyä kevyttä keskustelua aiheesta
![]() "Juueinääs ohan mulla oikeatki tolpat muttaku nää on hianommat"
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
#6
|
|||
|
|||
Pakkilukosta:
Sulla on nähtävästi tosivanhat akselit, tuo vetopään tyyppi taitaa olla vieläkin markkinoilla.
Ja vaikka sulla on kuinka jäykkä kaasuiskari, niin peruuttaminen ei onnistu vähänkään vaikeammassa paikassa. siis lumihankeen/ylämäkeen tms. Tai ei ainakaan toyotalla onnistu 3500 kg painoista kärryä, muissa autoissa voi nuo fysiikan lait antaa periksi. (tai sitten niin huonot jarrut, että ei jaksa ottaa kiinni) Olisko aika päivittää akselit tälle vuosituhannelle? Huomattavan edulliset verrattuna kunnostukseen, ja saisit oikeat räikkäjarrutkin siihen samantien, ja uudet kumijouset ovat paljon mukavammat kuin 25v vanhat. Muutaman tunnin homma vaihtaa akselit ja vaijerit uusiin. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Vm. -99 kärry tuo on, Teohydraulissa sanoivat että on ominaisuus tuo lukkiutuminen.
Tollaset 3mm galvanoidusta pellistä taivutetut kiskot on nyt pultattu kärryyn Jeepin renkaiden kohdalle. Vielä pitää mitata paikat ja tehdä kiinnikkeet rengasliinoille...... Ja nekin noutaa Tre:lta
__________________
www.classicjeepparts.com |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Chevrolet Van -89 6.2d | jallu80 | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 05.04.2010 13:03 |
| Myyty Chevrolet G-7117 Projekti vm. 1942 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 03.12.2009 12:08 |
| Myyty M: Chevrolet P/U -67 | Streetpunk79 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 17.12.2008 19:34 |
| Myydään chevrolet | trouble | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2008 10:52 |