![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kiertosuunta yrittää venyttää tankoa juu, mutta myös sama voima kampeaa norraa eteenpäin. Pitänee koettaa kuinka käy. Maalaisjärjellä voisi rasituksia pienentää nostamalla akselin puoleista kiinnityspistettä ylöspäin, vaikka 15-20cm jousipakan yläpuolelle? Onkohan noista olemassa mitään valmiita kaavoja, missä kohtaa tangon etunivelen pitäisi olla suhteessa norran helaan, että pistäisi vähiten hanttiin ylä ja ala joustoissa?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Eikös noi toimi parhaiten silloin kun ovat samassa kulmassa kardaanin kans. Sillon ei pitäs rajottaa joustoja kumpaakaan suuntaan
Tämmöseen käsityksen oon ite saanut kun oon rotkeen tommosia suunnitellut |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tämä ketju kannattaa lukea, on tämäkin malli pohdittu jo siinä:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=15601
__________________
Jukka |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Traction barista | sako | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 13.08.2012 00:10 |
Myyty Insa Traction Track | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 6 | 26.12.2010 12:17 |
traction bar tieliikenteessä? | -wj- | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.11.2009 16:40 |
Traction bar Patrolliin | swamber | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 26.04.2004 08:32 |