![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() Onko ihan paperipentu vai paperiton? ![]()
|
|||
|
|||
![]()
aikanaan aloittanut metsästyksen omatekoisilla primitiivipitkäjousilla, sitten erilaisia vastakurveja ja yksi hairahtuminen taljaan jonka ymmärrsin eka vuoden jälkeen hävittää. nyt varastossa muutama primitiivipitkäjousi ja yksi bearin vanhavastakurvi kotitekoisella keskiosalla, yksi fita lavallinen taljan keskiosaan kasattuna.
ampuminen jäänyt viime vuosina tosi vähälle, jousiammunta ja jousimetsästys on niin addiktoivaa puuhaa ettei siihen voi noin vaan ryhtyä, sit ei voi harrastaa muuta.... jalkajouset on liian vaarallisia ja helppoja ampua!! |
|
|||
|
|||
![]()
Paperillinen
|
|
|||
|
|||
![]()
Täällähän muilla on saman suuntaisia suunnitelmia kuin mulla. Pystärillä lintua haukkuun jousella.
Pystärin on ollut mutta jousta ei koskaan vielä. Ite oon aatellut hommata taljajousen ja toki pitää vielä uus koira ottaa kuhan pystyy. Entinen dreeveri jätti mieheen sen verran "pahan arven" että ei voi vielä alkaa uutta penikkaa kouluttaa. Osaisko raati suositella minkälaisen jousen alottelijen kannattas hankita? Teräasekeskuksen jousia on tullut himoittua jo jonkin aikaa. ps. Kannattasko vaihtaa toi otsikko sopivaksi kaikille jousityypeille niin ei tuli oftopickia niin paljon ja olis asiasta kiinnostuneet samassa rimpsussa? |
|
|||
|
|||
![]()
Teräasekeskuksella näyttää olevan PSE:n jousia valikoimassa, ihan laatumerkki on sekin. Kuitenkin suosittelen jättämään nettikaupat rauhaan ja marssimaan johonkin kivijalkakauppaan jossa on asiantunteva henkilökunta(Minulla ei henk. koht. kokemusta Teräasekeskuksen henkilökunnan tieto- ja taitotasosta koskien jousia.) Silloin selviää hieman helpommalla kun jousi säädetään kohdalleen liikkeessä.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Onko Suomessa muita varteen otettavia paikkoja mistä vois katella jousia? |