![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
vaihdekepin pussi pois. sitte irrotat kepin laatikosta sitte tutkailet että onko ne jousi tapit paikallaan ja että toimiiko ne siinä kepin reiässä.
|
||||
|
||||
![]()
tämä vika veikkaus taitaa mennä aika kohdilleen luulen näin.. jos sielä on tosiaan jotku jousitapit niin nyt kun miettii niin sellaisesta se joskus jotenkin muljahtaa yli ja sitten se pakki löytyy enempi sieltä oikealta..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jo tosiaan ku otat kepin pois ni ne tapit näkyy heti siinä.. välillä joutuu avittaa niitä sis päin että saa kepin muljahtaa paikalleen... ja kannattaa jättää loota vapaalle ku otat kepin pois,oli oma homma saada keppi kohilleen ku olin jättäny 1 vaihteen päälle ku nostin kepin pois..
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sj 413 vetoakselit ja murrokset sj 410 suitsaan | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.04.2013 14:31 |
Myyty Suzuki SJ 410 -85 + varaosa SJ 410 -84 | Paskarottelo | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 22.01.2010 17:57 |
Myydään sj 410 | sepe102 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 17.06.2008 22:47 |
SJ 410:n ja SJ 413:n jakolaatikon erot? | Suitsa_kuski | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 11.02.2007 19:52 |
suzna 410 kone kyssäri (vähän kiirus) | valkkari | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 07.09.2005 13:34 |