![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mä olen parit polttarit järjestänyt. Kummatkin sulhaset olen vienyt dominan piiskattavaksi ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Uukuneimeen viette metsään ja voitelette hunajalla ja jätätte puuhun sidottuna hetkeksi metsään. Itse paikalliseen (onko hengissä?) parille, sen jälkeen riittää kyl juttua jokaisesta metsän risahduksesta.
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä he pitivät
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Laskuvarjohyppelyä tandemina.
Vesihiihtoa. Ralliautoilua. Kuumailmapalloilua. Lähdette levyttämään, siis ihan studioon. Päivä ulkomailla, vaikka Tsekkeihin tai jotain. Tai yhdistää noi kaikki. |
|
||||
|
||||
![]()
Kaverit kun aikonaan järjesti mulle polttarit oli ohjelmassa: monttupyörä, sukisuki pv-maitokärry perässä ja sukset, joilla vuorollaan suoritin 20km siirtymän pelipaikalle. Tapahtumapaikkana oli laskettelukeskus ja ohjelmassa mm. romurallia (parkkipaikalla ja rinteessä)
![]() ![]() ![]() Pari hauskaa mitä tehty tuttavapiirissä: -Juhlakalu kuskiksi ja muut ryyppäämään -Lupaus isoista tisseistä ja silmät sidottuna navettaan lypsylle -Driffting kyyditys -Splättistä mikroautoradalla -Stunttitemppu autolla (vaikka ihan perus kaato) ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
viime kesänä kaverin polttarit järjestin.
ensin oli laskuvarjo hyppy tandemina sitten useampi tunti paintpall sotaa jonka jälkeen vuokra saunaan loppu illaksi. oli kivaa ja kaikki viihtyi. painpallissa käytettiin maasturia "tankkina" otettiin mun vanhasta rockystä ovet ja katot irti ja eiku ajeleen ei oluu hirveesti suojaa tuossa enää.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ideoita valokytkentään. | Dethlock | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.09.2011 14:24 |
Apua polttari ideoihin! | Nyrkki | Chit-Chat | 18 | 19.11.2010 23:15 |
polttari ajelutusta pääkaupunkiseudulla 30.07.2010 | sippis | Tapahtumat | 0 | 21.07.2010 16:42 |
ideoita jousitukseen | roto | Maasturiprojektit | 14 | 06.04.2008 18:44 |