![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
||||
|
||||
![]()
On ainakin aikasemmin toiminu niin kuin pitää. Muutaman kerran joutunu käyttää kärriä vedettäessä.
Minun tietääkseni ei ole mitään alipaine ohjausta. Pitänee nyt alotella että vaihtelee lootaan uutta öljyä sisuksiin ja uutta suodatinta. Mutta mikäs sen voi aiheuttaa että lähtee jarruttamaan vaikka valitsin on normaalisti D asennossa ei kyllä jarruta niin voimakkaasti kuin 2 ja L asennoilla mutta kuitenkin huomaa että rupeaa jarruttamaan moottorilla voimakkaammin kuin ennen. Ja tossa kotia ajaessa huomasin että kun ajelee tota 60km/h ja pikkasen höllää kaasua niin silloin pitäs vaihtaa isoin haide silmään niin kierrokset kyllä tipahtaa alaspäin että vaihtas isompaa mutta sitten kierrokset nousee takas ja rupeaa "jarruttamaan" mottorilla. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Ostetaan MB G:n lyhkäsen mallin takakardaani,tai otetaa hyviä korjaus vinkkiä vastaan | Korpi88 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 29.08.2012 22:33 |
Ostettu 33"-35" boggerit Tai jotku tsl:n swambberit tai jotain vastaavaa | anssi80 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 12.12.2010 23:37 |
Myydään / Vaihdetaan Vesipumppuja tai jotain | Niko | O/M/V Muut | 7 | 27.10.2009 07:51 |
O: Kärry tai aihio tai jotain | tug3 | O/M/V Muut | 0 | 10.06.2005 10:25 |
Who*** tai jotain | JHautopelti | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 04.12.2003 19:57 |