Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 03.05.2013, 14:32
pezq^:n Avatar
pezq^ pezq^ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.08.10
Sijainti: Taivalkoski
Viestit: 442
Perusasetus

Normaalisti murroksen vaihtaa parissa tunnissa, pronssiholkki ja stefa aina uudet murroksen vaihdon yhteydessä. Hojoista on murrokset vaihdettu niin monesti että pultit yleensä ei oo kovin jumissa

Ite en oo koskaa pitäny lukkoa päällä ja napikset vejelly irti miten sattuu!
Minä oonki omanonnenseppä
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ:n murroksen vaihto tttreg Tekniikka & Jutustelu 17 07.10.2012 19:51
HJ61 Turbo vaihto Leca Tekniikka & Jutustelu 5 17.05.2012 12:56
hj61 vetareitten vaihto eteen Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 19.03.2010 18:47
HJ61 perävälityksen vaihto 4.88:1 Arppa Tekniikka & Jutustelu 2 16.11.2007 07:40
Toyota BJ/FJHJ murroksen vaihto Hippo Linkit 3 25.01.2006 14:44


Sivu luotu: 09:26 (GMT +2).