Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.05.2013, 13:26
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä Näytä viesti
kuinkas moni palstalainen on tuolla allekirjottanut..
http://www.adressit.com/mopoauto
En ole heti varma mikä olisi hyvä ratkaisu. Ennen ajokorttia ja autoa joutui itse ainakin kulkemaan joko lihasvoimin tai mopolla.

Voisi kysyä niinkin millä tulisi kuljettua jos ei voisi ajaa autolla joko kortittomuuden takia, rahojen takia, terveyden rakia tms?

Itse olen yhdeksi vaihtoehdoksi autolle lähtenyt tutustumaan sähköpolkupyörään. Kaikissa paikoissa kevyeen liikenteeseen ei ole kauheasti panostettu ja ei tunnu turvalliselta ajaa autojen seassa.

Liikenteessä on ongelmallista jos siellä on kovin erilaisia ajoneuvoja sikin sokin. Mopoauto on aika heiveröinen verrattuna muihin nelipyöräisiin.

Vastaa lainaten
Vanha 01.05.2013, 14:22
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Perusasetus

Jaa, ei ehkä kuulu nuo mopoautot maailman seitsemään ihmeeseen, mutta ei kai niitä kieltääkään tarvitse. Jos kielletään, niin sitten samalla menee mopot, rollaattorimummot, potkukelkkailijat, mönkijät, leikkuupuimurit, metsätraktorit, asfalttikoneet ja ruohonleikkurit. Kaikki hitaasti liikkuvia vaarallisia laitteita
Vanha 01.05.2013, 15:02
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Perusasetus

Mun mielestä on hullua kieltää mopoautoja. Ainakin mun omille muksuille mopoauto on tulevaisuudessa tärkeä liikkumismuoto varsinkin talvella, kun matkaa kaupunkiin on melkein 30 km.
Vanha 01.05.2013, 16:23
Tapsala Tapsala ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 08.12.08
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Siis oikeesti, eikö näihin adresseihin oikeesti keksitä mitään tärkeitä asioita!?

Jos turkistarhauksen kielto on ensimmäinen asia joka kansalaisilla tulee mieleen, kun annetaan mahdollisuus vaikuttaa, niin mitä ihmisten päissä liikkuu? Eikö ennemmin kannattas käyttää se kaikki tarmo mikä näiden vähemmän tärkeiden adressien tekoon menee, hiukan isompien ongelmien ratkomiseen: Työllisyyden parantaminen Suomessa, vanhukset, lapsiperheet, teiden kunto yms...

Olen puhunut

Ja niin juu, kyl muakin välillä ottaa kupoliin noi mopoautot tienpäällä, mut pahempiakin asioita on...
Vanha 01.05.2013, 17:00
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Ja koko turkistarhauksen kiellon ehdottaminen on yhtä viisasta kuin perseen kaivaminen ja sormen sen jälkeen imeskely.

Parilla kansanedustajalla on turkistarhausta niin voi arvata lopettaako ne sen tai haluaako kansan edustajat menettää verotuloja tai saada työttömiä lisää ja menettää verotuloja?

Ennemmin olisi kansalaisaloitteen tehnyt siitä, että pitäisi perustaa puolueeton elin joka valvoo eläinten oloja rajoittamattomasti eli ei saisi estää alueelle tulemasta tai paikkoja tarkistamasta.

Mutta suomalialainen ituhippi/kukkatyttö/kukkahattutäti/vaahtosuu ei ole se järkevin ajattelija, mutta toimintaa löytyy kaikkeen turhaan.
Kuten afrikkalaisten sotien tukemiseen lahjoitusten kautta, mutta suomen asunnottomien tilaan ei tehdä mitään paitti ajetaan asiaa, että romanian romanit saisi loputkin ongelmaisten asunnot ilmaisiksi hotelleiksi

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty pois menee. metsienmies O/M/V Ajoneuvot 26 04.02.2012 14:17
Myyty pois myynnistä. tiku83 O/M/V Ajoneuvot 6 06.10.2011 19:33
Myyty pois popo99 O/M/V Ajoneuvot 5 07.12.2008 23:56
Katto pois? fin-z0sz Tekniikka & Jutustelu 14 23.06.2004 20:00

Sivu luotu: 15:52 (GMT +2).