Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 18.08.2004, 11:04
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mikäs takia kaikki laittaa rangen jakareita, itellä tiedossa LJ:n vastaavat.
onko jousto rangella parempi vai onko syynä puslien hinta.
ei joustojen takia tuollaista viitsi rakentaa mutta ajomukavuuden takia kyllä.
Rangeja löytyy helpommin kun niitä löytyy jo niin vanhoja/huonoja, uudemmat LJt on vielä hinnoissaan eikä niitä ihan paskoja ainakaan omiin silmiini ole sattunut tosi halvalla. Kokonaisen lähes toimivan rangen saa muutamalla satkulla parhaassa tapauksessa. LJn varret olis muistaakseni fiksumman malliset mutta en itse ainakaan löytänyt sellaisia kun etsin vaihtoehtoja. LJssä on takana samanlaiset jakarit kuin edessä kun taas rangessa on sellanen "helposti" hajoavaa nivelhässäkkää.

- http://www.G-69.tk -
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Metso" projekti (Akselien asemointia 29.2) ¤Offi-Osku¤ Maasturiprojektit 104 29.02.2008 10:36
Kierrejousien erot? Tekniikka & Jutustelu 3 29.01.2008 14:28
BJ:n kierrejousien mitoitusta HannuN Tekniikka & Jutustelu 4 18.04.2006 19:41
Kierrejousien viritystä (tai tukivarsien) finvalp Tekniikka & Jutustelu 7 13.04.2006 19:45
Vinssin asemointia Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2004 20:49


Sivu luotu: 07:20 (GMT +2).