![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Kuvassa näkyy pikkupätkät hydrauliputkea ja se musta purkki on "potikka" asennontunnisteluun. Kuva vähän hullusti, pompsan tossujen puoli on alaspäin kun kynkkä on paikoillaan.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
B717 laskulaipanpukki jättöreunasta ja itse laipasta, tyvempi vasemmalta... osuiko oikeaan?
![]() Lainaus:
__________________
-kari- FS Motorsport ry |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Roikkuva palikka menee laippaan kiinni ja koko roskan päälle tulee hydisylinteri joka kaverinsa kanssa liikuttelee laippaa. Irroitettu "väärin" kun toi nivelen iso mullinsilmälaakeri oli niin ässehtinyt pulttiinsa kiinni ettei talon välineillä irronnut siivessä ollessaan.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=AVRO;1000855]No se juurikin. Tätä samaa romuahan on jo DC-9/MD-80/MD-90 sarjassa josta tuo 717 on lopullinen(onneksi) viritys. Holstilla lienee jotain pientä omaa kokemusta...?
![]() Ei noin nykyaikaisesta mut DC-9 ja MD-80. Tässä naapurissa ruuvannu niitä uran alkuaikoina. Meillä kyl (6H) ollu tiukassa useasti MD11 pukeissakin mut tollai ei ole viel tarvinnut irroittaa. Ihmettelinki syytä moiseen.
__________________
-kari- FS Motorsport ry |
#5
|
||||
|
||||
![]()
No ei tossa oo niihin vanhoihin rautoihin kauheesti eroa, mosat tietysti ja vanhan vaijerisekamelskan päälle tungettu lisäksi sähköä ja bittejä.
Toi pukin irrotus johtui siitä että etukiinnitys salkoon oli kupassa, keskilaakerin jumahtaminen aiheutti vähän lisätyötä että sai pukin pois. Helppo huolto muuttuu aina välillä vithumaiseksi vikakorjaukseksi. ![]()
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
däm Däm dämdädädäädä Part 2 | Repro | Linkit | 8 | 27.08.2005 15:25 |
Kaiken maailman kuva-arvoitukset part2... | veejii | Chit-Chat | 11 | 26.08.2005 09:59 |
Part numbers | Mäddi | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 14.01.2004 22:07 |
Which part of PetriSimolin.COM you use? | Lars | This And That | 5 | 24.07.2003 09:34 |