Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.04.2013, 21:20
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Silkkaa arvailua: Airbussin siiven jättöreunaa säätävä vipstaaki?
Ei ole Bussi, liittyy siipeen ja jättöreunaan hyvinkin. Tämä itsessään ei suoranaisesti säätele mitään...
Kuvassa näkyy pikkupätkät hydrauliputkea ja se musta purkki on "potikka" asennontunnisteluun.

Kuva vähän hullusti, pompsan tossujen puoli on alaspäin kun kynkkä on paikoillaan.

__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
  #2  
Vanha 29.04.2013, 21:30
Holst:n Avatar
Holst Holst ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 793
Perusasetus

B717 laskulaipanpukki jättöreunasta ja itse laipasta, tyvempi vasemmalta... osuiko oikeaan?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Ei ole Bussi, liittyy siipeen ja jättöreunaan hyvinkin. Tämä itsessään ei suoranaisesti säätele mitään...
Kuvassa näkyy pikkupätkät hydrauliputkea ja se musta purkki on "potikka" asennontunnisteluun.

Kuva vähän hullusti, pompsan tossujen puoli on alaspäin kun kynkkä on paikoillaan.
__________________
-kari-
FS Motorsport ry
  #3  
Vanha 29.04.2013, 22:06
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Holst Näytä viesti
B717 laskulaipanpukki jättöreunasta ja itse laipasta, tyvempi vasemmalta... osuiko oikeaan?
No se juurikin. Tätä samaa romuahan on jo DC-9/MD-80/MD-90 sarjassa josta tuo 717 on lopullinen(onneksi) viritys. Holstilla lienee jotain pientä omaa kokemusta...?


Roikkuva palikka menee laippaan kiinni ja koko roskan päälle tulee hydisylinteri joka kaverinsa kanssa liikuttelee laippaa. Irroitettu "väärin" kun toi nivelen iso mullinsilmälaakeri oli niin ässehtinyt pulttiinsa kiinni ettei talon välineillä irronnut siivessä ollessaan.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
  #4  
Vanha 29.04.2013, 22:21
Holst:n Avatar
Holst Holst ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 793
Perusasetus

[QUOTE=AVRO;1000855]No se juurikin. Tätä samaa romuahan on jo DC-9/MD-80/MD-90 sarjassa josta tuo 717 on lopullinen(onneksi) viritys. Holstilla lienee jotain pientä omaa kokemusta...? [/IQUOTE]

Ei noin nykyaikaisesta mut DC-9 ja MD-80. Tässä naapurissa ruuvannu niitä uran alkuaikoina. Meillä kyl (6H) ollu tiukassa useasti MD11 pukeissakin mut tollai ei ole viel tarvinnut irroittaa. Ihmettelinki syytä moiseen.
__________________
-kari-
FS Motorsport ry
  #5  
Vanha 29.04.2013, 22:59
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

No ei tossa oo niihin vanhoihin rautoihin kauheesti eroa, mosat tietysti ja vanhan vaijerisekamelskan päälle tungettu lisäksi sähköä ja bittejä.
Toi pukin irrotus johtui siitä että etukiinnitys salkoon oli kupassa, keskilaakerin jumahtaminen aiheutti vähän lisätyötä että sai pukin pois.

Helppo huolto muuttuu aina välillä vithumaiseksi vikakorjaukseksi.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
däm Däm dämdädädäädä Part 2 Repro Linkit 8 27.08.2005 15:25
Kaiken maailman kuva-arvoitukset part2... veejii Chit-Chat 11 26.08.2005 09:59
Part numbers Mäddi Vuosimallit 1984-1996 2 14.01.2004 22:07
Which part of PetriSimolin.COM you use? Lars This And That 5 24.07.2003 09:34


Sivu luotu: 13:27 (GMT +2).