Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 28.04.2013, 13:43
Smäkä:n Avatar
Smäkä Smäkä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.07.09
Sijainti: Kemi
Viestit: 189
Perusasetus

Edessä ongelmaksi tulee Camber kulma, josta seuraa aurauskulman muutos ja iskari itsessään on aika lyhyt.
Camberin säätöpultteja voi ostaa, iskaritolpan yläpäähän voi laittaa "koropalan" ja aurauskulmia pitää joka tapauksessa säätää.

Takana perän pinjonin kulma muuttuu jakolaatikkoon nähden, kardaanista saattaa lähteä melko jurinat - sitäkin voi säätää joko tukivarsien paikoituksella tai sitten perän päällä olevan A- varren paikoituksella.
Iskarin voi vaihtaa samanlaiseen pitempään tai kiinnityskohtia muuttaa tavalla tai toisella

Myös kardaania itsessään voi olla tarpeen "jatkaa" spacerilla.

Haku löytää paljon tietoa asiasta.

Ja jos meinaat muutoskatsastaa on auton vuosimallillakin väliä. Omani vanha -92 ei ole tyyppihyväksytty (ja on muutoskatsatettu mese/lada jousilla) mutta jos omasi on, pitää myös "korotussarjan" olla.

Viimeksi muokannut Smäkä : 28.04.2013 13:46
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Etupään korotus Vitara kellukka Tekniikka & Jutustelu 1 17.02.2013 06:00
Vitara 2.0 ja 2,5 V6 erot? aslakki Tekniikka & Jutustelu 3 06.12.2012 10:46
Myydään Suzuki Vitara 2.0 V6 1998 skoude O/M/V Ajoneuvot 0 14.06.2009 19:51
toyotan korotus rangen jousilla kelkka700 Tekniikka & Jutustelu 7 14.09.2007 18:35
Vitara V6 ongelma! Nahkhiir Tekniikka & Jutustelu 5 07.06.2007 10:32


Sivu luotu: 00:09 (GMT +2).