![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Qsuki sj410Do dii!! Menihän siinä parisen vuotta ennen ku ensimmäisen 4wd kiipijän sain hankittua. Kauan katellu nettiautoa mihinkä rahat riittäs mut kuolaamiseksi mennyt, mut älähän huoli, kaveri kauppas Suzukia ja kaupat tuli tehtyä. Vilenin Suloa lainatakseni "no ku halavalla sain" ![]() No asiaan... -vm -83 -isolohko 1.0l , kilometreistä ei tietoa -ac toiminta riippuu kuskista ![]() -leimalle tarvii helmat ja korikiinnike kohdat hitsailla -jarrut on tehottomat ja nämä myös leimalle korjuutella ![]() tää kylki jo hitsuutelta kuntohon ![]() Ja semmosta vielä, 31" renkaat mielessä et laitan alle ja korotus tietty, mut mikä..soa, korinkorotus, ym..mikä näistä ois paras? Ja saako noita leimalle läpi?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ymmärsin että näissä ei sais laillisesti koria korottaa rungolta,korjatkoon joku ken asiasta paremmin tietää,soalla pitäis saada leima,omaani ainakin tulee ja turvakaaret korin ulkopuolelle.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Korinkorotusta et saa leimattua, mutta soa:n kyllä. Kolmeykköset tosin saat mahtumaan ilman korotuksiakin kun tarpeeksi avartaa kaaria. Tuossa vehkeessä näyttää olevan vähän kuoleentuneet jouset jo, joka soa:a ajatellen onkin ihan hyvä, mutta ryhdikkyyttä voit lisätä ku laitat uusia lateja pakkoihin vaikka jostain peräkärryn pakoista jos meinaat säilyttää jouset akseleiden alapuolella.
Itse en turhia korottelisi, vaan hyvät panssarit tankille ja jakikselle, sekä perämurikoitten kuoriin jotain vahviketta kun ovat niin ohutta peltiä, ja kaarien avarrus kolmeykkösiä varten. Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä, jakolaatikkoon välitykset niin alkaa maastoajo luonnistumaan ilman kytkimen käryä! Siinäpä se perusresepti etenemiskykyiselle suzukille jo onkin. ![]() Takalukkoa ja muita varusteita voit sitten mietiskellä joskus myöhemmin kun on nuo perusasiat ensin kunnossa! ![]()
__________________
-Pauli- |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ok eli soa systeemiä katellaan sit. Mistä pelistä noi vanteet on, ei taida olla suitsan omat? Mittailin et 8" ois vanteen leveys ja 31" mud terrainit vois noille pyöräyttää
![]() Mites noi jousien puslat, kannattako laittaa old menut tilalle vai orkkikset? Päreinä puslat joka nurkassa. Viimeksi muokannut Pekkeri : 02.08.2012 19:47 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei hajua vanteista. Ei ainakaan suzukin orkkikset, mutta kyllä on sen näköiset ettei 31" rengas kyllä paljoa mahdu noiden kanssa kääntyilemään, joten kannattaa silmäillä jotain 8" vanteita -22 et:llä niin alkaa sopimaan jo jotenkin.
__________________
-Pauli- |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Daihatsu Rockyissä on tommosia vanteita. Muistaakseni 6,5" leveät
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Hitsaus hommia tuli tehtyä. Apumiehen puolelta hitsailin ja kuskin puolella oli samanlaista. Mitä lie silikoonia vedelty sisäpuolelle ja pohja oli massaa täynnä. Sammuttelua vähän väliä
![]() ![]() ![]() Työkalusta kans kuvatusta. Tolla hitsuu alumeeti ja rosteri myös. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ410 ei käy... | sepi | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 14.02.2013 16:42 |
sj410 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.04.2007 20:11 | |
M:sj410 | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 28.11.2006 11:06 | |
Sj410/413? | jallu80 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.01.2006 20:56 |
M:SJ410 Avo | Tepa | O/M/V Muut | 0 | 28.12.2003 17:18 |