![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() GM 6.5td kansiremonttiEli gemsusta taisi palaa kannentiiviste(et). Onko kellään kokemusta kansiremontista ko. moottoriin. Räjäytys kuvia yms yms. Koitin jo od:ltä ettii tietoa ja laittelin sinnekin kyselyn päälle. Jos täältä löytys myös tietoa/kokemusta niin kiva olisi.
|
||||
|
||||
![]()
Kannattaa mennä tonne pikkusen enenmän asiasta ymmärtäviä ja tietäviä.
www.fsd.foorumit.fi Suomen suburban kerhon foorumi. |
|
|||
|
|||
![]()
No purkamistahan siinä on aika paljon, sinällään mitään ihmeellistä ei kyseisessä hommassa ole. Loppupelistä aika simppeli homma, aikaa ja työtä kyllä menee. Kannet mahtuu muistaakseni tulemaan pois pakosarjojen kanssa, helpompi irrotella ne sitten pöydällä. Imusatsi pois ja saat ruiskuputket irroteltua. Jos kansi/kannet on halki niin niitäkin varmasti löytyy uusia järkevään hintaan, ei tartte maksaa US-Partsin listahintaa
![]() Samalla kun nyt tollasen homman joutuu tekemään kannattaa miettiä että laittaisko jakopään ja suuttimet samalla varsinkin jos niiden kunnosta/huollosta ei ole tietoa. Ne nyt ei enää paljon maksa tuossa konkurssissa. Samoilla lämpösillä voi tietty vaihdella hieman parempia osia jos viriviri meinaa laitella, lähinnä nyt toi isompi vesipumppu ja tuplatermarit (ellei sitten jo ole). Jossain netin syövereissä muistan nähneeni sellasen varsin kattavan selostuksen kuvien kanssa kansirempasta, mutta enhän mä sitä nyt tietenkään löytäny. Momentit löytyy korjaamokirjasta, esim. mulla on sellanen. Kannattaa tosiaan katella ja kysellä toi FSD-foorumi läpi, sieltä löytyy varmasti apuja. |
|
||||
|
||||
![]()
Joo itse osat ei oo kovin kalliit. Kävin paikallisessa jenkkikorjaamossa kyselemässä osia. Työtähän tuossa riittää kun itse tekee.
Fsd:n foorumi aika hiljainen ollut. Kattelin kyl sieltäkin ja netistä yrittäny ettii tietoo.
|
|||
|
|||
![]()
Vans & trucs club of finland ry:n sivulla saa hyvää tietoa.
Sieltä nimimerkki PANZE. Työkseen tekee ja mielellään neuvoo.... |
|
||||
|
||||
![]()
multa löytyy yks ylimääränen koeponnistettu kansi jos tarvetta
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia tiedoista. Jos tällä viikolla sais kannet irti. Kyllähän toi Vähänikkilän Mikkokin opasti kun työkseen tehnyt noita.
saa nähdä mitä sieltä sit löytyy. Toivonmukaan pelkät pahvit.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4Runnerin kansiremontti | Jooseppi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.03.2010 20:25 |
Patrol gr:n kansiremontti | Grr | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 25.02.2010 20:50 |
kansiremontti | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.10.2004 20:20 |