Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.12.2011, 18:30
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.946
Perusasetus

Garretin GT32 HJ61:een laippojen sovituksesta


Miten olette tehneet sovitukset 12H-T pakosarjan ja Garretin GT32:n väliin? Löytyiskö joltain kuvia toimivasta toteutuksesta?

Pakosarjassa kun on ne 2 kanavaa ja turbossa myös, niin pitäiskö sovitu tehdä niin, että ne kanavat pysyis pakosarjalta turbolle erillisinä, vai katooko tehoja, jos tekee yks reikäsen sovitusosan?

Onko sovitusosan pituudella merkitystä, kun siitä tulee helposti 4-5 sentin paksunen, jotta saa pulttijaon muutettua?

Puuttuuko 12H-T:n pakosarjasta alun perin pikkasen tavaraa noiden kahden kanavan välisestä vallista, vai onkohan sitä syöpynyt ajan kuluessa pois muutama milli?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Turbo Garret GT32 hiluski O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 10.05.2011 19:07
Ostetaan GT32 Garrett jaskapa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 23.03.2011 20:51
Myydään / Vaihdetaan Garrett gt32 ahdin Juza88 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.12.2010 22:15
Myydään / Vaihdetaan garretin turbo Valko-bandiitti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 26.08.2010 19:52
Myydään Garretin VNT ahdin 100e Gegguli86 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 14.06.2010 11:28


Sivu luotu: 09:26 (GMT +2).