![]() |
Garretin GT32 HJ61:een laippojen sovituksesta
Miten olette tehneet sovitukset 12H-T pakosarjan ja Garretin GT32:n väliin? Löytyiskö joltain kuvia toimivasta toteutuksesta?
Pakosarjassa kun on ne 2 kanavaa ja turbossa myös, niin pitäiskö sovitu tehdä niin, että ne kanavat pysyis pakosarjalta turbolle erillisinä, vai katooko tehoja, jos tekee yks reikäsen sovitusosan? Onko sovitusosan pituudella merkitystä, kun siitä tulee helposti 4-5 sentin paksunen, jotta saa pulttijaon muutettua? Puuttuuko 12H-T:n pakosarjasta alun perin pikkasen tavaraa noiden kahden kanavan välisestä vallista, vai onkohan sitä syöpynyt ajan kuluessa pois muutama milli? |
Paremmin herevää ku piät ne kanavat erillään.
|
jos haluat lyhyen ni hitsaat suoraan T3 laipan siihen pakosarjaan mutta 5 sentin jatkopalakaan ei haittaa.
jos vaan mahtuu niin pidä turbo pakosarjan alapuolella ja minulla puuttui kanssa siitä kanavien seinästä tavaraa. kyllä se seinä auttaa siinä jatkopalikassa teet siitä mahdollisimman tiiviin. |
Kiitokset vinkeistä, pidetään siis kanavar erillään.
|
Itellä ois tarkoitus turbottaa HJ60:nen just tuolla GT32:lla. Pakosarja HJ61:stä. Tilasin ebaystä tällaisen sovitekappaleen.
http://www.ebay.com/itm/130498514535...S:1123&vxp=mtr |
Lainaus:
Mitäs on asiantuntijat mieltä, pitäiskö koittaa täyttää sitä pakosarjan kadonnutta vallia, vai meneekö hifistelyn puolelle? |
Lainaus:
|
Lainaus:
EDIT: tää ois perskele ollu toisesta päästä sopivampi, kun valli ei ole terävä: http://www.ebay.com/itm/CT26-Divided...item20baf7a324 |
Lainaus:
|
Joko Hessulla on GT32:nen 12H-T:n kyljessä kiinni?
|
Sivu luotu: 23:42 (GMT +2). |