Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.11.2011, 20:09
Leca:n Avatar
Leca Leca ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.11.11
Sijainti: Nivala
Viestit: 91
Perusasetus

HJ-61 soa


Dodii,

Olis tarkoitus liittyä soa maastureiden kerhoon. Koitin etsiä aiheen piiristä asiaa, mutten pikaisella pengastamisella lötänyt rakennus dataa aiheesta (varmasti sitä on palstalla puitu). Eli lähnnä 61:kösen etupään ratkaisut kiinnostaa. Kuinka olette ohjauksen ja etuakselin kallistamisen rakentaneet?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.11.2011, 20:11
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Highsteer palikat ja rälläkkää varoen etuakselille.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.11.2011, 21:21
Leca:n Avatar
Leca Leca ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.11.11
Sijainti: Nivala
Viestit: 91
Perusasetus

Juu, juu. Onko projektissa mitään sudenkuoppia mihin kannattais varautua. Riittääkö lukkojen vaijereissa löysät kallistuksia vaten? Perässä ei varmaan ole mitään ihmeitä? Minkä valmistajan highsteer kittiä otte käyttäneet?

Vidhu ku on kova polte jo päästä värkkäileen. Ja pukkikin tulee jo kohta!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.11.2011, 21:31
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lukkojen vaijerit tulee todella kireälle, pari senttiä saa löysiä niihin, kun laittaa yläpäähän sen tangon päätykiinnikkeen alle rikkoja joilla vaijerilähdöt siirtyy lähemmäksi akselia.
Itellä on ollu käytössä Roadless gearin palikat, sekä Offroadtarvikkeen (trail gear) palikat.
Kyllähän siinä kaikennäköstä pientä probleemia on, muttei mitään, mitä ei vois ratkaista hyvällä mielikuvituksella.
Jostain jos pitää aina muistuttaa, niin etuakseliputkesta päitä kääntäessa älä vaan leikkaa akseliputkea poikki, vaan sen maljan juuresta hiot vaan hitsisauman vierestä putken auki. Se malja menee pari senttiä sisemmäksi ja sitä ei ole syytä katkaista, niin akseliputki pysyy lujempana ja etuakselista ja pyöränkulmista saattaa tulla inhimilliset.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.11.2011, 12:50
ARSKA77 ARSKA77 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.07.06
Sijainti: Petäjävesi,Finland.
Viestit: 77
Perusasetus

Milläs ootte saanu soan leimalle mulla jo rengas korotus ja jouset ja soasta saan mittailtua 150mm nousua pelkilteen.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.11.2011, 13:14
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ARSKA77 Näytä viesti
Milläs ootte saanu soan leimalle mulla jo rengas korotus ja jouset ja soasta saan mittailtua 150mm nousua pelkilteen.
tos on noit mittoja,, ja tohon korkeuteen se +150mm
toi oma soa hj 33" renkail on 15mm matalampi mitä maksimi..



http://forums.offipalsta.com/showthr...ight=m%E4ks%E4

Viimeksi muokannut mäksä : 29.11.2011 13:17
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 13:55 (GMT +2).