![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() kannentiiviste patrolonkos kellään tietoa miten toi sd33t:n metallinen kannentiiviste passaa tohon sd33:seen...? ois tarkotus rakennella puhaltimella varustettu moottori tosta vaparista.syöttöpumppu ois tulossa tuosta turbomallista ja tuo metallitiiviste pitäis kans sovittaa...eikös sen kaiken järjen mukaan pitäis mennä tohon ku kuulemma lohko on just sama...???onkos tuossa kannessa mitää eroavaisuuksia vaparin ja urpon välillä...? ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() patrol
entäs suihkun kärjet. kummat laitat? eri avautumis paineet.. mulla olis sama homma ajattelin kokeilla ilman kannen aukaisua pumppu ja turbo paikolleen vaan..vakio paineilla.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
vaparin massatiiviste kestää myös turbo käyttöö kohtuullisesti, oikeastaan helvetin hyvin jos kaikki muut asiat on kunnossa, tietysti metallinen on parempi. sd33 ja sd33t tiivisteet käy kaikki (tai ainakin lähes kaikki) keskenään -84 ja uudemmissa moottoreissa.
vanhan mallin koneeseen (-80-83) käy myös toi uudemman kannentiiviste mut uudempaan ku laittaa vanhemman massatiivistettä joutuu tekee tiivisteeseen muutaman 4mm vesireijän, muuten sopii sekin. vanhemman ja uudemman koneen erottaa helpoiten sillä et vanhempi on panos mallin oljynsuodattimella ja uudempi normi patruuna malli. suuttimista sen verta et ei oo seksuaalis ta merkitystä et kummat on. kunhan ovat kunnossa. oikein jos hipistellään nii kait jotain eroo sais mitattua mut käytännössä taitaa olla se ja sama et kummasta ovat, kunhan kaikki kuus on samoilla arvoilla keskenään. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ja ainakin tuossa uudemman mallin vaparissa on myös öljyruiskut männille joka on hyvä asia ahtamista ajatellen.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
sd33 ja sd33t on vuodesta -84 lähestulkoon samat moottorit. eroina olen huomannut et turbossa on metallinen kansipahvi ja turbon öljynjäähdytin on hieman kookkaampi....
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
onko noissa -84 uudemmissa myös männät samat? vanhemmissa kun oli vaparissa 5 rengasta ja turbossa muistaakseni 3..?
itse juuri löin nippuun -83 alunperin vaparin massapahvilla kun vanha antautui vanhuuttaan, kyllä uskon että se lähes yhtä hyvin siellä kestää turbotettunakin... ja suuttimet ovat myös tuon vaparin.. Viimeksi muokannut mikkoimp : 24.08.2011 20:29 Perustelu: suuttimet.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kannentiiviste bj40 | Lalli bj40 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.09.2010 22:20 |
kannentiiviste!!!??? | maage | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.01.2010 07:56 |
Myyty Kannentiiviste 2H 10/84> | burton | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 12.10.2009 22:37 |
Vuotava kannentiiviste | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 21.12.2007 00:21 | |
O: FJ-40:n kannentiiviste | Eskimo | O/M/V Muut | 0 | 16.05.2005 10:37 |