![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() -90 Ln 110 Hiluxin korotustaUutta vuotta kaikille, neuvokaas vähän äkkinäistä. Meininki ol jos laittas 33" kumia Hiluxin alle mutta taitaa rapsia edessä kiinni,takanahan ei ongelmia. Pelkkä sauvojen tiukkominen ei taida riittää ja taitaa ajettavuus heiketä entisestään,ois muita ideoita? Entä nämä SDORIn palikat 1",liekkö katsurin mieleen? Toinen kysymys korin nostosta,joka ehkä helpottas rengastusta.Meinasin jos ois laittanut 50mm nailonia korin ja rungon väliin niin tartteko jatkaa esim. rattiakselia tai muita isompi muutoksia. Montako mm on muutoskatsastuksen raja?Mitä muuta kannattaa huomioida? Onhan näitä kaupasta saatavia sarjoja mutta ajattelin vähän nuukailla ja koittas ite värkkäilä ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Uutta vuotta kaikille!
Tää rojekti ois itelläki mielessä kummitellut, eli kuinka iso homma itekseen värkkäillä tuo hilun korin nosto? Jos jollakulla ois oikein rojektikuvia laittaa, helpottais varmasti monen alottelevan offimiehen touhua muidenkin automerkkiien kanssa... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
ekana kannattaa ln110 korottaa nosturilla, erilaisten toimenpiteiden jälkeen moni asia muuttuu yksinkertaisemmaksi.....
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on noi sdorit mutta ei ottanu kiinni aikasemmin,on sisälokarit pois ja niistä pelleistä leikattu pokkaukset pois ja hitsattu umpeen,renkaina 285/75/16 eli aavistuksen korkeemmat kun 33´,pitäs kyllä tehä uudet sisälokarit,mutta ei ne ole välttämättömät kun pesee säännöllisesti ja hyvät massat.
Alunperin sisälokarit lähti samalla kun ajoin kaaret nakertajalla isommiksi,näin vältyin hitsaus/maalaus hommilta kaaren reunassa,oli vähä korroosio iskeny orkkis levikkeiden alle. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kyllähän se ois helpompaa korotella ku ei ois vääntösauvoja,tällä hetkellä itellä on 32" alla ja kyllä se välillä tuntuu ratti linkussa kiinni ottavan,saivat tapissaan.. Sisäloksut lähti heti ensimmäisenä pois mutta ei vielä kehtais laikkaa antaa ku on muuten vielä suht kuosissaan. Onhan täälläkin aikaisempia juttu korotuksesta mutta jos jollakin ois lyhyesti mutta pätevät ohjeet tarjoilla.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Jos Sdori 1.5" laitta ja kiristä sauvat niin kannata madalta etu akseli 1" että vetoakselit ei menen pilallei ulosjoustossa. Uudet pitempi iskarit tai iskareiden alakiinitys muokkaus. Sit joutuu samantie vahvista apusimpukka raudalle ja sorvata uudet pronssipuslat. Sitten ehkä pysy jonkuajan renkaat suorana kunnes yläpallonivelit sano sopimus irti...
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
toi kaarien avarrus on siitä hyvä pysyy painopiste korissa alhaalla,joo yläpallot on aika hurjassa asennossa,en oo ollenkaa kiristäny sauvoja on trailmasterin pidemmät etuiskarit.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Sori meni hieman kuvat sekaisin.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lj korotusta | Ticru | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 16.04.2008 18:03 |
O. Blazeriin korotusta -79 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 13.04.2008 13:37 | |
Korotusta | samisami2 | Chit-Chat | 3 | 16.12.2007 10:40 |
86 vuoden hiluxin korotusta??miten??millä?? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.11.2005 00:05 | |
-83 4x4 Hiluxin korotusta | akke | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 29.10.2004 18:12 |