![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() JunkYard BJ 42 *nelilinkkien asemointia*Olis tarkotus ruveta jotakin rakentelemaan tallille kertyneistä "ylimääräisistä" osista. Osia mitä on päässy kertymään mm. -BJ 42 -81 Ajokuntoinen henk auto papereilla oleva raato 3B koneella -BJ 42 -81 Runko, hiekkapuhallettu ja pohjamaalissa. paku -Ylläolevan rungon kaveri, koppa,mätä, siihen lähes kaikki peltiosat -LJ ohjaustehostinpaketti, HJ ohjaustehostinpaketti -kaikellaista sekalaista bj korinosaa sit ois: LJ -91 akselit, tukivarret,kardaanit, loota HDJ etutukivarsia 4kpl. LJ panhardit Tänään tuli rojektia polkastua sen verran liikenteeseen että tein tohon pakun runkoon paikan ohjaustehostimelle, ja korjasin yhden mätäpaikan joka siitä löytyi. Nyt pitäs sit vaan päättää mitä ton alustan kanssa tekis että jaksaako siihen ruveta vietereitä sovittelemaan vai nou. Uudempikoppasen läjänkin aksulat ja alustan osat ois, mutta tiiä sit onko järkevää ruveta laittaa niitä 8" periä mihinkään toyotan painoiseen autoon...jos jättäis ne vaikka johonkin muuhun rojektiin vielä hautomaan? ![]() Joten tekniikaksi vois ajatella tuosta raadosta 3B mottia, lootaa sekä akseleita, kun on kumminkin levyjarrullinen etuaksula. Mitäs raati mieltä, millä tukivarsiratkaisulla tekis takapään jos eteen laittas HDJ:n tukivarret, pitäsköhän jostain hommata hodarin takalinkit? Kuvia koitan laitella viikonlopun aikana.. ![]()
Viimeksi muokannut make-lj : 03.06.2009 19:50 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Freesinä pihamaalla joskus 1800 luvulla
Eipä kerennyt moottori edes sammumaan kun Manen kanssa lyötiin jo flippikeula paikalleen ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Repro kerkeskin jo kuvaa laittamaan "raadosta"..
Eli tuosta olis tarkotus hyödyntää pelkästään tekniikkaa, koska on henkilöautopapereilla, ja koppa on kerran jo ainakin parsittu varmaan 90 luvulla..(huhujen mukaan vankilassa teetätetty) ja työnlaatu ei mielestäni ole kovinkaan laadukasta. kertaalleen se on kyllä se "mätäkoppakin" jo parsittu, mutta arpe on kerinnyt siitä jo keskikorinkannakekohdat duunailemaan.. joten jos siitä kopasta sais helpommalla! ..Kuvassa vasemmalla näkyvä timberjack BeeJii ei liity millään tavalla tähän projektiin! ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
oot kyl kova poika rakenteleen,voi ku itelki ois tollai motivaatio!
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
..Vielä pitäs prkl LJ:täkin jossain kohti keritä vähän entraamaan, tää on vaa aina kun saa uusia inspiksiä ni tahtoo edelliset jäähä.. ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nyt ois jotakin kuveja!
Tekniikanluovuttaja Runko |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Petollinen paikka tuo youtube.. Kokeilkaas hakusanaksi "fj40 v8" esim. vaikka tuo pätkä.. http://www.youtube.com/watch?v=3v_2Egm9cHs ai että kun kuulostaa hyvältä..ja manuaalilla
![]() mitkäs nuo 81 bj42:n jakis ja päälaatikko on muuten malliltaan? ts. millä adapterilla sais naitettua ton manuaalin ja chevyn pikkulohkon keskenään? oliskohan tuo passeli setti? -> http://advanceadapters.com/product/2188/712532.html Eikös noihin vieläkin pysty sen chevyn "305" sen laittamaan ihan lain puitteissa? tilavuushan pitäs mahtua vrt. 4.2 ja eikös tehokin pysy lain sallimissa puitteissa kun verrataan tuohon fj malliin?? Viimeksi muokannut make-lj : 09.05.2009 02:00 |