![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Käyttis LJPäivää vaan kaikille olen teidän mahtavaa foorumia lukenut jo ainakin 2vtta ja kuume on ollut kova ![]() Autosta pitäisi rakennella vähän maastokelpoisempi, mutta pitää se vielä katulaillisena ja suht ajettavana muutenkin. Saa nähdä koska näin olen ajatellut ennekin ja pikku hiljaa alkaa vehkeet karkaamaan käsistä ![]()
Viimeksi muokannut Gulo : 09.07.2009 11:24 |
|
||||
|
||||
![]() Ja tässä kuva laitteesta |
|
||||
|
||||
![]() Onnea kovasti...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 08.01.2009 11:59 |
|
|||
|
|||
![]()
Hyvä aihio näyttäis olevan. Onnea auton johdosta
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tervetulemast ja onnea uudelle AUTOLLE. Näyttäis melkosen hyvä kuntoselta yksilöltä, et välttämättä joudu viikoksi hitsausharjoituksiin. No mitä on suunnitteilla? Alusta, renkaat, vähän puskureita?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kiitosta kiitosta, joo aihio on suht hyvä. Muutama ruostepilkku siellä täällä mutta ei mikään ihan mätä. Suunnitteilla joo ensin jotain renkaita ja korottaa vissiin tommosta pitäis kanssa jos jotain renkaita meinaa laittaa. Tai ainakin kun tätä foorumia oon lueskellut niin tämmösessä vissiin tuppaa renkaat raapimaan helposti? Parina iltana on tullut jo metsä autoteitä hieman koluttua niin alkaa kanssa kaipailemaan jonkinlaista lisävalaistusta. Täytyy tässä pikkuhiljaa ruveta jotain ropeltamaan. Yhden muutoksen jo kerkesin tekemään, perä koukku sai lähteä. Oli tiellä heti kun yritti pikku nousua
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vitaran keksiminen uudelleen(etupää vetää taasi) | BryGgi | Maasturiprojektit | 202 | 08.11.2010 22:09 |
M: Hilux/Hiace/LJ70 2.2l ja 2,4l UUSI jakohihna | akke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 06.08.2007 15:17 |
Uusi jäsen perheeseen ja vähän muutakin | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.03.2007 10:47 |
Turkulaisille uusi jäsen! | Jukkapoika | Chit-Chat | 14 | 06.02.2007 11:21 |
Raven Shield - uusi Rainbow Six sarjan jäsen | trulez | Computer Games | 0 | 01.09.2002 23:07 |