![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pinzgauer 712 vs. Volvo C304Hyvää joulua kaikille, Olen tässä kahden vaiheilla auton valinnan suhteen. Etsiskelen itselleni maastoajoon ja pienehköille safareille soveltuvaa peliä, johon mahtuisi "mukavasti" kaksi ihmistä majoittumaan. Vaihtoehdoikseni olen karsinut Pinzgauer 712 ja Volvon C304 (TGB13). Haluaisin kuulla kokeneempien harrastajien ajatuksia siitä kumman ottaisivat. Veikkaisin melkein että kaikki valitsevat Volvon koska siitä on paljon kokemuksia Suomessa ja varaosia saa ilmeisesti maan rajojen sisäpuolelta. Jos kuitenkin olisin valmis tilailemaan osia ulkomaita myöten, niin ratkaisevaksi tekijäksi noussee maastokelpoisuus. Onko kenelläkään hajua siitä miten nämä autot vertautuvat toisiinsa siinä suhteessa? Netistäkään en oikein löytänyt mitään (paitsi videon, jossa Pinz hinaa Volvon kurasta ![]() Fiilistuntumalta Pinz, mutta järki Volvo. Kumpaa seurata? Riku P.S. Volvon eduksi laskettakoon, että olen saanut kontaktin jo kahteen varteenotettavaan vaihtoehtoon kun taas Pinz rintama vaikenee..
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Pinzgauer 712 vs. Volvo C304
Olekkos Protoa miettinyt? osien hankinta ainakin helepompaa kuin Pinzaugerisa, lienee vankempikin kuin volvo...
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Onkos noille Protoille ajelupaikkoja
Pääsekö tollasella Protolla ajelemaan muualla kuin tiellä??? Onkos jossakin ajopaikkoja kuorkeille???
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Yks sähköyhtiöhän noita Pinzgauereita tilaili joskus 80-luvulla omaan käyttöönsä ja kuulemma muistiin jäi isot laskut akseleiden särkymisestä.Jos haluat olla erilainen offari niin osta Pinzi
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
volvo helpompi ja varmasto paljon halvempi! mäyrikseen mahtu sängyt ja "keittiö" jos retkeillä aikoo.en usko että volvo jää hopealle maastossakaan? katsele you tubesta riskiretki videoita.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs tommonen 6x6 pinzi maksaa suomeen roudattuna ja kilvitettynä?
Entäs mitä sukupolvea kannattaa silmäillä? Kaikki taitaa olla "risuvetosia" ja vanhemmat ihmajäähdytteisillä volkkarin bensakoneilla... Volvojen hinnat on pompsahtaneet taivaisiin, niin tuommosesta vois rakennella safariautoa... Tosin, miten kestänee nuo akselit sitten isoja boggereita, kun sumujen saarella valmistuvat nykyisin? Pari vuotta sitten oli nettiautossakin mäyriksiä kahteen tonniin leimattuna, mutta tänään ei taida kuudellakaan irrota. edit: http://cgi.ebay.com/Steyr-Puch-PINZG...em370132617274 Last edited by Viipo; 24.12.2008 at 14:27. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
Display Modes | |
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Myyty Volvo C304 6x6 ampulanssi | farmari | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 02.03.2011 15:28 |
Ostetaan Volvo c304 | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.07.2008 21:57 |
M:volvo c304 x2 ja c303 | offisika | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 14.12.2007 12:58 |
M :2kpl volvo c304 | offisika | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.03.2007 07:28 |
Rankkaa ajoa Volvo C304:lla | Linkit | 3 | 27.05.2005 08:32 |