Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.11.2008, 21:47
MotorPsycho:n Avatar
MotorPsycho MotorPsycho ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.06
Sijainti: NURMES/KUOPIO Finland.
Viestit: 411
Perusasetus

3.3 d patrollin turbotus??


asiasta mitään tietämättömänä, aina on ollut et kuutiotuumat korvaa ahtimet ja matalakierroksiset dieselit ei tarvitse olla tehokkaita. noh satuin ostamaan sellaisen ahdin paketin jossa on switserin s2 ahdin"vai miten se nyt oli" ja laatikollinen letkuja ja putkia. kymysys olis et, kannattaako enää laakeroida ja paljonkohan maksaa laakerointi kun minusta siinä on liikaa väljää, letkuja on mut mihin tulee syöttöpumpulle ja muualle??, dumppeja on kaksi toinen ennen turboa pakopuolella ja toinen normi paikassa. on vaparin pakosarjasta jatkettu putkea turbolle, se pakopuolen dumppi?? on yhdistetty ulos menevään pakoputkeen yhdysputkella ja siinä on rehellinen auton venttiili tms.tarkoitus onkohan et jos turbo ei kerkeä pyörimään niin se työntää liiat ulos?... on outoa kun on koko elämänsä ollut autojen kanssa tekemisissä ja tuo turbo ja diesel on niin ihmeellinen ja uusi asia.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin turbotus Repro Tekniikka & Jutustelu 79 22.05.2012 17:39
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
bj:n turbotus lazze1 Tekniikka & Jutustelu 2 28.08.2008 21:06
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09


Sivu luotu: 19:23 (GMT +2).