![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() C-klipsi perän rakenne
Tossa näkee, että akseli oli kiertynyt ennen katkeamista (punainen nuoli). Sininen nuoli osoittaa osaa joka on lockerin rungossa kiinni. Vihreä osoittaa suunnan mihin pitäisi saada liikkumaan, jotta klipsin saisi pois. Punainen nuoli osoittaa clipisiä. Sininen nuoli osoittaa kulumia akselin päässä. Molemmin puolin perää oli akselin pätkät jäljellä. Jotta perän saa pois, pitää ne pätkät saada pois. Ja pätkiä ei saa pois ennenkuin klipsit on irti. Klipsejä ei saa irti, koska hammastus on kiertynyt. Jne. Mielestäni aika huonosti suunniteltu juttu. Nuo kulumat akselin päässä ihmetyttää, kun oli ajettu vain 8 tuntia. Just do it!
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj:n perän lukko | talli-paallikko | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.02.2007 20:32 |
HJ:n perän säätö | cremel | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.01.2007 23:24 |
Rangen bogen rakenne? | A-P | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 12.10.2006 07:31 |
perän tuenta | sami_k | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.05.2006 20:28 |
bj:n rattiakselin rakenne | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.01.2006 17:17 |