Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.02.2006, 19:41
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

C-klipsi perän rakenne



Tossa näkee, että akseli oli kiertynyt ennen katkeamista (punainen nuoli).
Sininen nuoli osoittaa osaa joka on lockerin rungossa kiinni.
Vihreä osoittaa suunnan mihin pitäisi saada liikkumaan, jotta klipsin saisi pois.

Punainen nuoli osoittaa clipisiä.
Sininen nuoli osoittaa kulumia akselin päässä.


Molemmin puolin perää oli akselin pätkät jäljellä. Jotta perän saa pois, pitää
ne pätkät saada pois. Ja pätkiä ei saa pois ennenkuin klipsit on irti. Klipsejä
ei saa irti, koska hammastus on kiertynyt. Jne.

Mielestäni aika huonosti suunniteltu juttu.
Nuo kulumat akselin päässä ihmetyttää, kun oli ajettu vain 8 tuntia.

Just do it!

__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj:n perän lukko talli-paallikko Tekniikka & Jutustelu 2 11.02.2007 20:32
HJ:n perän säätö cremel Tekniikka & Jutustelu 4 09.01.2007 23:24
Rangen bogen rakenne? A-P Tekniikka & Jutustelu 6 12.10.2006 07:31
perän tuenta sami_k Tekniikka & Jutustelu 2 30.05.2006 20:28
bj:n rattiakselin rakenne Tekniikka & Jutustelu 3 03.01.2006 17:17


Sivu luotu: 14:04 (GMT +2).