![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
Michelin X-Ice North, yksi kappaleOstetaan Tarvetta yhdelle suht hyväkuntoselle Michelin X-Ice North nastarenkaalle koossa 235/65 R17. Malli taitaa siis olla x-ice north II, eli noita lie paisteltu joskus apaut 2010-2015.Nouto onnistuu jollain aikataululla suunnilleen mistä päin maata tahansa, joten jos vaa keltä löytyy ni toinnaa tarjota. Jaakko 0445162914 Ostetaan |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Fedima trial ade 31/10,5-15 yksi kappale. | turakoitsija | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 06.07.2017 09:37 |
| Ostetaan 305/50r20 rengas yksi kappale riittää | tapsa4x4 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 23.08.2014 18:19 |
| O: yksi kappale Suzuki SJ:n vanne OSTETTU | mpa567 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 25.02.2008 21:23 |
| Osto yksi kappale 33/12.5*15 | pjtk | O/M/V Muut | 3 | 03.10.2005 20:49 |
| M: Bogger 44/19,5-16,5 uusi, yksi kappale. | KooPee | O/M/V Muut | 2 | 13.04.2005 14:48 |