Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   O/M/V Renkaat ja vanteet (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=178)
-   -   Ostetaan Michelin X-Ice North, yksi kappale (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=173267)

jackie 18.04.2026 09:36

Michelin X-Ice North, yksi kappale
 
Tarvetta yhdelle suht hyväkuntoselle Michelin X-Ice North nastarenkaalle koossa 235/65 R17. Malli taitaa siis olla x-ice north II, eli noita lie paisteltu joskus apaut 2010-2015.

Nouto onnistuu jollain aikataululla suunnilleen mistä päin maata tahansa, joten jos vaa keltä löytyy ni toinnaa tarjota.

Jaakko
0445162914


Sivu luotu: 13:43 (GMT +2).