Tuommosella laatikolla varustettu Subarun Foresteri vois olla yhtenä vaihtoehtona kun käyttistä aletaan päivittämään, mutta tekeeköhän tuolla mitään? Subarufoorumilla koitin kokemuksia tiedustella, mutta "Subaru on paras" ja "on normaalia, että ei autolla voi pakittaa kynnyksen yli" ym paskaa tuli kyllä tuutin täydeltä vaan ei sitten sielläkään ole oikeaa kokemusta asiasta..
Tuo laatikkohan on variaattorivetoinen momentinmuuntimella ja nimenomaan tuo variaattori on se joka hirvittää. Netistä kun katsoo videoita löytyy semmoisia joissa autolla ei voi peruuttaa 5cm kynnyksen yli kun ei jaksa lähtiä liikkeelle? Ja varot paukkuu päälle kun ajetaan hetki vähän reilumpaa nopeutta..
Mitäköhän tuolle sitten tapahtuu kun pitää lähtiä joulukuusi hakemaan lumisen tien päästä tai hirvenhakuun joulukuun nilkkalumilla?
Käyköhän siinä niin, että tulee kallis kuusi/hirvi?
Ja nolohan se on jos ei parkkipaikalta pääse peruuttamaan pois jos aurakuski jättänyt pienen palteen..
Kokemuksia kellään vai siirrynkö suoraan seuraavaan vaihtoehtoon?