![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() 3.2 PajeroOnko foorumilaisilla millaisia kokemuksia noita 2000+ -> mallin pajeroista? Eli 3.2 myllyllä olevista? Mietinnässä olisi tuollainen 2002-2003 vuosimallin napero, ihan käyttöautoksi. Olen jopa miettinyt jos ko yksilön hakisi Saksasta tai Ruottista..
|
||||
|
||||
![]()
Meillä on jokusen vuoden ollu -01 mallinen manuaali.
Mitsufoorumin puolelta löytyy kauhuskenaariota toisensa jälkeen ko. mallista ![]() Mitä halusit tietää? |
|
|||
|
|||
![]()
Unohda...
Ihan sama onko gdi vai did Paskaa ja kallista sellaista korjata. Voin kertoa pari elävää esimerkkiä hieman huonolla pidolla olleista, laskut semmoisia +5000€/kerta |
|
||||
|
||||
![]()
Mikäs olisi vastaavanlainen parempi kulkine?
hintaluokkaa 15-20 tuhatta. Ehdotuksia saa laittaa ![]() Olen tykästynyt tuohon pajeron korimalliin ja varustetasoon jne.. Rahakin ratkaisee tietysti. Kaikki autot mitä mulla on ollu niin korjattavaa on riittänyt. Paras kulkine ikinä oli 323 mazda vm94. Ajoin sillä melkein 10v ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Noh, itse olen ajanut 8 vuotta tuollaisella 3.2 DiD + automaatti. Etupyörän laakerit on mennyt ja EGR-venttiili tuona aikana, muuten aika ongelmitta mennyt. Tällä perusteella minulla ei ole valittamista ja jossain vaiheessa jo haaveilin uuden samanlaisen ostamisesta.
Edit: Huollon hinnaksi tullut n. 100 € / vuosi, sisältäen öljytkin. |
|
||||
|
||||
![]()
Jos ja kun tollasen ostaa, niin vähänajettuna, ruostesuojattuna ja säännöllisesti huollettuna saa varmasti paremman kuin huonomman
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajero vs. Pajero Sport | amaz | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 30.07.2013 06:23 |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
o: pajero | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 22.03.2007 17:47 | |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 |