![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() DollyKuvat ja vinkit esiin miten rakentaa halvimmalla auton hinaamiseen soveltuva dolly. Rekisteröity tai rekisteröimätön, ihan sama.
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
se on pehmentymässä vielä pääkopassa
![]() tässä kevvään mittaan pitäs jonkunlainen vääntää tuota suzukia varten
|
||||
|
||||
![]()
mulla tollanen.
kokonais leveys 245cm ja kääntöpöytä 200cm. Itse olen tuolla vetänyt autoja useamman vuoden ja helppo käyttää pikku siirroissa.
KYM#5 |
|
||||
|
||||
![]()
Tossa on malliesimerkki halvalla värkätystä dollystä joka värkättiin toistakymmentä vuotta sitten. Akseli napattiin muistaakseni 70-80 taitteen passatista, raudat on muitten jo kertaalleen käyttämiä ja hylkäämiä. Keskinivelenä toimii pari toisten päälle sopivaa ainesputken pätkää, sorvasin pari milliä välystä putkiin, että joustaa hieman kuopissa myös sivuttain. Kokonaisleveys on "vahingossa" 270cm (ratsiassakin kerran mitattu) ja kelkka 225cm.
Tossa oli joskus sähköt, heijastimet ja lokaritkin, ja parikolme kertaa niitä asentelin takaisin, kun aina tärisivät irti, joko kiinnikkeet sauman vierestä, tai muovilokarit halkesi ja putosivat. Noille volkkarin navoille ei paljoa uskalla kantavuutta laskea, mutta ainakin nää on koeponnistettu ainakin Suburbanin, Vanin ja useiden jenkki farkkujen alla, ja kaikki itäkinnerit vielä päälle! Aika pientä on tarve ollut viimevuosina, kun auton lavalla ollut mukavampi raatoja kuskailla, nyt taas pariin kertaan käytin, kun kuljetus-auto on telakalla. Lainaajille on tullut luultavasti puolet enemmän kilometrejä kun mulle! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty DOLLY | PL | O/M/V Muut | 7 | 29.10.2009 11:34 |
Ostettu Dolly | elhapero | O/M/V Muut | 7 | 08.07.2009 16:35 |
Myydään TRAVELLER DOLLY | tonde79 | O/M/V Muut | 1 | 22.03.2009 01:18 |
O/DOLLY,RAKENNA ,,, | Bruno | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 10.01.2006 01:21 |
Dolly | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 26.05.2005 22:15 |