Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 24.04.2015, 11:03
Rngd Rngd ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 20.08.13
Sijainti: Turku, Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja D_Bar Näytä viesti
Ainakin omasta mielestä se napin teksti "buy now" sanoo aikalailla, että ostopäätös olisi hyvä olla tehty, kun siitä painaa.

Toki jos haluaa varmistaa, ettei vahingossakaan osta mitään, niin kirjautuu vasta sitten sisään, kun on oikeasti tilaamassa jotain
Jeps. En minäkään ollut edes tietoisesti kirjautunut, mutta kone muisti aikaisemman kirjautumisen ja olinkin heti sisällä kun menin sivustolle. Olisi pitänyt kirjautua ulos ennen kuin painelee yhtään mitään.
Saattoi ollakin että painoin "Sofort kaufen" nappia enkä "In den warenkorb" niin kuin olisi pitänyt.
Laitoin myyjälle sähköpostia, niin kyllä hän sen ystävällisesti perui. Ensin vikisi vähän jotain.
Asiallisen tuntuinen heppu sieltä vastaili ihan omalla nimellään. Niillä on omakin nettikauppa. Tuolta saatan jotain vielä suoraan tilatakin.
http://www.fortec.de/
Vastaa lainaten
Vanha 25.04.2015, 18:30
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rngd Näytä viesti
Jeps. En minäkään ollut edes tietoisesti kirjautunut, mutta kone muisti aikaisemman kirjautumisen ja olinkin heti sisällä kun menin sivustolle. Olisi pitänyt kirjautua ulos ennen kuin painelee yhtään mitään.
Saattoi ollakin että painoin "Sofort kaufen" nappia enkä "In den warenkorb" niin kuin olisi pitänyt.
Laitoin myyjälle sähköpostia, niin kyllä hän sen ystävällisesti perui. Ensin vikisi vähän jotain.
Asiallisen tuntuinen heppu sieltä vastaili ihan omalla nimellään. Niillä on omakin nettikauppa. Tuolta saatan jotain vielä suoraan tilatakin.
http://www.fortec.de/
Aivan joo. Saattashan tuo kyllä tuolla saksankielisellä sivustolla mennä itelläki sekasin ko ei oo oikein kieli hallussa
Vanha 29.05.2015, 11:19
farmforest:n Avatar
farmforest farmforest ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 23.11.10
Sijainti: Salo
Perusasetus

Onko jollain kokemusta että mitä ny tehdään ku tilasin Opel Zafiraan ecu:n ebaystä ja kun se postiin tuli niin olikin väärä ecu! Olen näpytelly myyjälle sähköpostia pariin kertaan enkä ole saanu minkäänlaista vastausta. Millä ilveellä saan rahat takasin???? Vituttaa ku auto seisoo ja lopultaki ku löysi samalla numerolla myytävän ecun ni sit tulee joku väärä paska ja ny se seisoo vieläki ja ties kuinka kauan!! Miten toi money guarantee oikee toimii ku en käsitä englannista juur mitään.
Vanha 29.05.2015, 12:35
Rngd Rngd ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 20.08.13
Sijainti: Turku, Suomi
Perusasetus

Laita Ebayn kautta noottia. Ne kuristaa sitten myyjää.
"Help & contact". Siellä on tuollainen kuin Item isn't as described
Vastaa lainaten
Vanha 02.06.2015, 17:39
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

No mäolen kyl huomannu et ebay ynnä muutnettimyyntikuviot kauempaa ei ole mun juttuni..ku tulee tälli päälle,on vermeet saatava heti eikä kölmannella onnistuneella tilausyrityksellä...tilaat jotain etkä lue kaikkea pilkun tarkkaan ni oottelet hyvässä uskossa päivän pari ja käyt sit mailboxista lukeen jotain tavara on tilapäisesti loppunu shittiä,tai ei laivata suomeen,ei mul ole hermoja sellasee huopaamisee..jakoketjun niitaustyökalun ostotoimenpiteet ihan viimes eli eilen meni taas niin putkeen ettei mitää rajaa..Onnes foorumilaistoveri mersufoorumil pelasti mun jakauksen ja myi mulle omansa ja pääsin jo kahden jälkeen nukkuu oman rauhoittumisaikansa vie
Kovastihan sielt ihmiset ostaa kaikkee,ja harvoin kuuluu negatiivista..
Yritin mäkin niit buypallinaamojen sääntökirjaa lukee ja tuli sellane mieli et jos jotain isompia ongelmia tulee,ni aika heikoilla niiden kans on pieni ihminen kaukaa pohjolasta nimeltä soumi,ku eivä joka paikas osaa ees maamme nimeä kirjottaa(ei ebay,eräs toinen maksunkierrätysmaailma mitä yritin lukee)..
halpuushan se houkuttelee,ei kaikilla ole varaa,niinku mulla maksaa tuotteista jopa 2,78e enempi suomesta ostettuna!
Kai se hyvä mesta oikeesti on..liikkeet kenen kans on ollu puheissa ebaysta,sanoo suoraan ettei he pysty millään kilpailemaan niiden hintoja..niin tai näin,pyrin kuitenkin ostamaan nokatusten,tavaran omistusoikeus siirtyy välittömästi hyväksyttyäni diilin maksamalla sen,mulle,jos totean ettei tää käy mulle,tavara ja rahat jää paikoilleen..liikkeet ottaa riskit puolestani...ja rahat siitä hyvästä,mut son mulle pelin henki..
Ebay on kuiten JEES!

Viimeksi muokannut G280E : 03.06.2015 17:20
Vastaa lainaten
Vanha 03.06.2015, 06:17
JSJ:n Avatar
JSJ JSJ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 15.01.07
Sijainti: Raahe, Finland.
Perusasetus

Vaikka topicci onkin myymisestä niin tuohon edellisen kirjoittajan "halpuushan se houkuttelee,ei kaikilla ole varaa,niinku mulla maksaa tuotteista jopa 2,78e enempi suomesta ostettuna!" tuli mieleen kun olin mersuun parkitutkan antureita ostamassa 4kpl piti saada ja kl-varaosien hinta 87.40 €/kpl ja ebaystä sama anturi 16.72 € /kpl eli neljällä säästöä tuli jo pikkasen vajaa 300€ eli kyllä siinä säästää kun vähän viitsii odotella

Ja kun ostaa tavaraa niin katsoo aina että myyjällä on hyvät palautteet ja paljon kauppoja takana..
Vastaa lainaten
Vanha 03.06.2015, 07:30
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JSJ Näytä viesti
Vaikka topicci onkin myymisestä niin tuohon edellisen kirjoittajan "halpuushan se houkuttelee,ei kaikilla ole varaa,niinku mulla maksaa tuotteista jopa 2,78e enempi suomesta ostettuna!" tuli mieleen kun olin mersuun parkitutkan antureita ostamassa 4kpl piti saada ja kl-varaosien hinta 87.40 €/kpl ja ebaystä sama anturi 16.72 € /kpl eli neljällä säästöä tuli jo pikkasen vajaa 300€ eli kyllä siinä säästää kun vähän viitsii odotella
Itsellä vähän sama ongelma kun pitäisi takajouset vaihtaa tuohon yhteen menopeliin, mut eihän sellaisia jälleen saa suomesta kuin maahantuojalta. 110€/kpl!! Ebayn kautta saisi 18€/kpl. Mistähän se kannattaisi tilaa? En tie tuleeko maahantuojalta sitten kullatut jouset, tietokoneohjatut jouset vai mitähän sieltä tuolla rahalla saisi?
Vastaa lainaten
Vanha 03.06.2015, 16:49
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Itsellä vähän sama ongelma kun pitäisi takajouset vaihtaa tuohon yhteen menopeliin, mut eihän sellaisia jälleen saa suomesta kuin maahantuojalta. 110€/kpl!! Ebayn kautta saisi 18€/kpl. Mistähän se kannattaisi tilaa? En tie tuleeko maahantuojalta sitten kullatut jouset, tietokoneohjatut jouset vai mitähän sieltä tuolla rahalla saisi?

Jouset 10e
alvi+toimitus+verot+alvi+varastokulut+verot+alvi+t ulli+verot+alvi jne jne onhan noita ja vielä jonkun pitäis syödäkkin siitä loppusummasta

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
Vanha 03.06.2015, 17:06
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JSJ Näytä viesti

Ja kun ostaa tavaraa niin katsoo aina että myyjällä on hyvät palautteet ja paljon kauppoja takana..

Voi hyvä tavaton...VITSI vitsi se oli vitsi hoksaatko...huumoria,hauskaa jne...mieti..2,78e..paljonko karjala tölkki maksaa???mun tarvii oikeesti opetella käyttää noita hymiöitä..pitääkö ne kaikki tietää näppiksellä koodattuna,vai onko tääl sellasta valikoimaa mistä vois jonkin hymiön vain klikata?? tän mä osaan jo...

Viimeksi muokannut G280E : 03.06.2015 17:26
Vastaa lainaten
Vanha 03.06.2015, 20:02
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja G280E Näytä viesti
onko tääl sellasta valikoimaa mistä vois jonkin hymiön vain klikata?? tän mä osaan jo...
karppa, tuolta sulle muutama hymiö lisää: http://forums.offipalsta.com/misc.php?do=showsmilies
Vastaa lainaten
Vanha 03.06.2015, 22:31
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
karppa, tuolta sulle muutama hymiö lisää: http://forums.offipalsta.com/misc.php?do=showsmilies

No nii"syvä huokaus" tästä se lähtee..kiitti ex viissatasen arvostettu geemiäs!

Viimeksi muokannut G280E : 03.06.2015 22:34
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
varokaa tullia? mechanic-71 Chit-Chat 2 15.03.2014 12:07
Xenoneita Land Cruisereihin jne. ebayssa knucklebone Linkit 14 21.10.2011 16:46
ebayssa dana 60 high pinionit psychobilly O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 09.11.2007 17:07
Varokaa hirviä!!!! farmari Chit-Chat 15 27.10.2006 16:31
Ebayssa sj-410 Lock-right Jeeper Chit-Chat 0 05.03.2006 17:24

Sivu luotu: 01:09 (GMT +2).