![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
kone jo konehuoneessa tuon kuvan jälkeen, tosin killuu nosturin nokassa jotta pystyy mitoittamaan ahtoletkut. illalal niiden hitsaus ja huomenna jos asentais koneen kunnolla..
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jälleen kerran ASIALLISTA pajotusta!!! Varsinkin tuo imusarja on taas kerran ihan ..tun hiano.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä taas etenee hommat eikä jäädä ihmettelemään.
![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä tätä prjojektia luksiessa piilee pieni vaara, että tulee räjäytettyä omakulkinen muttereiks.
![]()
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ahtoputket tiggailtu ja nyt hyvillä mielin saunomaan ja aamulla konetta pois ja loppujen kamojen asennus(Kytkin laturi turbo öljynpaine) ja kone paikoilleen ja ajoon
![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kysynpä haluamatta olla ilonpilaaja, että vedithän uuden ketjun sinne ?
(ja OT: helmat lähtee aamusta)
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
varmaan ensiviikolla saan ne käyttöön niin sitten pitää se ketju vaihtaa. Ihmetys oli silti suuri kun testailin tuota ketjun venymistä niin sain tulokseksi 2-3 astetta. saman sain sillä omalla uudella ketjulla? Laaharit ja kaikki oli paljon paremmassa kunnossa tuossa uudessa koneessa ei juurikaan näkyny ketjun jälkiä esim siinä kiristimessä.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi... ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Nonniin. Auto ajossa jälleen, kalina kierroksilla tipotiessää, jopa sivistynyt käyntiääni.
Negatiivisia huomioita: Kytkin ei pidä sitten yhtään 1bar jälkeen. ahtoletkut ei pysy paikoillaan 1.1bar jälkeen Positiivisia huomioita: Kytkin ei pidä sitten yhtään 1bar jälkeen. ![]() ahtoletkut ei pysy paikoillaan 1.1bar jälkeen Tiedä vaikka siellä sitä tehon paskaa taas olisi tarjolla, kun vaan välittyisi tiehen asti
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#10
|
||||
|
||||
![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Hmm, jotenkin on "raikkaamman" oloinen tuo uusi moottori. Alhaalta puuttuva sitkeys ei vaivaa enää. vaan murnittaa menemään tyhjäkäynnillä ja anta laskea 500rpm kierrokset ennenkuin stumppaa. nyt alkaa olemaan makea kone metsään. Eilisen yön pohdinnan jälkeen pakko kai se on uskoa ja ynnäillä 1+1=11 eli ykkösen runneria kun mittasi tyhjäkäynnillä niin oli 5-7astetta kylmempi kuin muut runnerit. eli prosenteissa noin 8% luokkaa. pistin sen aina viskon piikkiin kun se puhaltaa vieressä ja jaahdyttää pakosarjan pintaa. Imusarja oli yksinkertaisesti liian pieni tilavuudeltaan ja ykköseen pakottava puhallus, jonka takia se pyöri viileämpänä kuin muut. ja näin ollen aiheutti kuormitusta ahdoillakin eniten sille. Myös kovat kulutukset yms johtuu siitä kun pari sylinteriä tekee suurimman työn.?? Luulisin ainakin olevani jäljillä. Mutta juuri tultiin ajelemasta ja pakkohan se on todeta että makiasti kulkee, voi ajaa hallitusti pidoilla ja lukot päällä, tai sitten lurttu pohjassa Aim&shoot periaatteella
![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |