![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ai niin toi edellinen mun kirjotus koski alavesiletkuun tulevaa lämppäriä. Kun sitten on vielä johonkin ohueen letkuun (esim lämmityslaitteen) tuleva lämppäri joka on taas tehokkaampi kun lohkolämppäri oli jotain 1000 wattia. Mulla on semmonen tossa 508 mersun asuntoautossa ja on kyllä tosi hyvä mutta aikasten kallis kuulemma. En ole sitä itse laittanu niin en tiedä hintaa. ######################### Tää on ihan helpporeitti. #########################
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Minkälainen polttoainetankki? | puuhapate | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.08.2007 22:58 |
| onko -82 hilux:sissa kitkalukko vai minkälainen?? | tommitt | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.02.2006 14:42 |
| Minkälainen talli? | baxxter | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 09.12.2004 19:26 |
| minkälainen panssari suzukiin | joojoomies | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.08.2004 13:25 |
| minkälainen on come up 9000 sähkövinssi | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.06.2004 21:39 |