![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ite jouduin puolen miljoonan huollossa vaihtaan tuhkakupin hehkun on ne kyllä heikkoja. Motonetistä ostin ihan uuden, mutta jospa tuo nyt menis taas sinne miljoonaan ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Minä oon wuntsikan joutunnu vaihtamaan kerran taikka kaks.
No joo, säädin lukot viikko sitten, nyt pitää joka ovessa. Vissin noi saranatapit on aika meltoa kamaa..
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ja mulla mennee tankit, pa linjat, sun muut uusiksi ![]() ![]()
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi... ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Meikäläinen ku on periaatteessa käyny läpi tuon omani, kopalla ajettu 540tkm ja tekniikalla vajaa 300tkm. Ite en oo tainnu hurruutella ku jonku vähän reilu 10tkm.
Oikeastaan mitään normaalia huoltoa kummempaa ei oo tarttenu tehä/tullu vastaan. Eli siis kuluvia osia. Mitä nyt muutama reikä paikata mikä kuuluu tän ikäsillä asiaan! Ei näitä pajeroita kyllä haukkua voi, oma pelannu ku unelma ja samoten myös mitä tutuilla ollu.. Ne kansi ja laatikohommat on ihan huuhaata, meneehän noita muistaki. Ainakin siis sillon ku pidetään ne lämmöt ja ahdot kurissa niin eiköhän se kansi kestä niinku muissaki. Laatikot on kyllä ollu lujia nuissa vanhemmissaki ku niillä muutama syksy ajeltu pyynnissä! Voimasiirron osien kestävyydestä ei maha ees tarvia kiistellä muiden kans, en oo kuullu ainakaan että kellään ois näistä niitä levenny jos tuota edellämainittua laatikkoa ei lasketa ![]() Sähköt tuossa omassa vähän vittuilee ja kun nuo autosähköt on niin pirullisia korjailla, varsinki nää helvetin maa-ohjatut japsit ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Molemmilta puolilta on mennyt ulommat vetonivelet sen jälkeen kun siirryin 35 tuumasiin renkaisiin. Ja lommojakin tulee ihan itekseen
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nyt semmonen yhteensopivuuskysymys. Passaako pitkän ja pätkän mallien pallonivelet, raidetangot, tukivarret, vetoakselit sun muut päikseen?? eli oos siellä samat hilut pitkisä ja pätkisä, entäs onko kaikisa Gen 1:ssä samat osat? että jos tillaan vetarin, niin onko väliä onko se -87, -88, -89?? Entäs nuot vetarien suojakumit, minkälaiset minun pitäs tilata, molemmilla puolilla on rikki, niin vaihtohomma eessä.
![]()
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi... ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
ja muutenkin saa pistää osien sopivuuesta tänne, esim ovet, konepellit
yms. u know? ![]()
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi... ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Aiheeseen ei liity mutta legendaarinen avatarkuva, puutkin kasvaa vinoon
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rungon korjaukset | Pafo | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 12.08.2015 10:06 |
Valmet 8400 korjaukset... | jyrden | Chit-Chat | 17 | 13.02.2013 00:11 |
Pajeroiden osien sopivuus | Tiikeritapaus | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.02.2009 20:26 |
Pajeroiden vaihdelaatikot? 2.3td ja 2.5td | piparix | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 31.01.2007 21:10 |
Veten huollot ja korjaukset.... | Yleiset | 0 | 05.09.2002 23:53 |