![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Jossain mittarien asennusohjeissa käsketään asentamaan anturi lauhduttimen paluuputkeen, että varoittaa jos lauhduttimen kapasiteetti loppuu ja nähdään öljytilaan menevän öljyn lämpö. Toiset opukset taas käskee laittamaan EHDOTTOMASTI meno linjaan, koska turbiinihan sen öljyn lämmittää ja sieltä se lauhduttielle lähtee. Viileä öljypohja ison lauhduttimen takana ei enää auta, jos öljy on jo kiehautettu turbiinissa ja hyvät voitelu ominaisuudet menetetty. Öljyn maksimi lämpö on lauhduttimen menoputkessa 150C, ja öljypohjassa hetkellinen maksimi on 130C, normaali käyntilämpötila vaihteistolle on n. 80C. Paras kai olisi että olisi mittari öljypohjassa, ja lauhduttimen menolinjassa, ja vielä piippari varoittamassa ylilämmöstä.
Viimeksi muokannut Mase : 19.04.2013 21:41 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
automaatin välitys | HuSa | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 14.11.2011 17:35 |
Myydään Automaatin syylari | awd | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 13.11.2010 05:52 |
Ostetaan Polaris Magnum 330 öljynlauhduttimen lämpöanturi | elhapero | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.06.2010 16:27 |
AUTOMAATIN PAINO | sumpe | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.09.2009 07:09 |
Automaatin öljyvuoto | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.05.2005 11:46 |