Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 19.04.2013, 21:26
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Jossain mittarien asennusohjeissa käsketään asentamaan anturi lauhduttimen paluuputkeen, että varoittaa jos lauhduttimen kapasiteetti loppuu ja nähdään öljytilaan menevän öljyn lämpö. Toiset opukset taas käskee laittamaan EHDOTTOMASTI meno linjaan, koska turbiinihan sen öljyn lämmittää ja sieltä se lauhduttielle lähtee. Viileä öljypohja ison lauhduttimen takana ei enää auta, jos öljy on jo kiehautettu turbiinissa ja hyvät voitelu ominaisuudet menetetty. Öljyn maksimi lämpö on lauhduttimen menoputkessa 150C, ja öljypohjassa hetkellinen maksimi on 130C, normaali käyntilämpötila vaihteistolle on n. 80C. Paras kai olisi että olisi mittari öljypohjassa, ja lauhduttimen menolinjassa, ja vielä piippari varoittamassa ylilämmöstä.

Viimeksi muokannut Mase : 19.04.2013 21:41
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
automaatin välitys HuSa Tekniikka & Jutustelu 16 14.11.2011 17:35
Myydään Automaatin syylari awd O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 13.11.2010 05:52
Ostetaan Polaris Magnum 330 öljynlauhduttimen lämpöanturi elhapero O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 11.06.2010 16:27
AUTOMAATIN PAINO sumpe Tekniikka & Jutustelu 3 01.09.2009 07:09
Automaatin öljyvuoto Killman Tekniikka & Jutustelu 4 17.05.2005 11:46


Sivu luotu: 17:51 (GMT +2).