Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 19.04.2013, 15:48
kokkolanpoika:n Avatar
kokkolanpoika kokkolanpoika ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 514
Perusasetus

Jututin 2 koneistamoa viime vuonna asiasta,(toinen rakentaa kilpamoottoreita 95% ja toinen tekee perusmoottoreista kaikennäkösiin koneistuksiin) kumpikaan ei suositellut tänäpäivänä enään venttiilin läppäystä, jos vain istukkatyöt ovat tehty. Kuullemma istukan/venttiilin kulmat pikkusen muuttuvat joka ei ole hyvä asia, seeti/"tiivistepinta" levenee, yms.
Mutta jos on kyseessä kansi joka on suoraan ajosta, eikä meinatakkaan koneistaa niin sitten läppäys olisi suotavaa.
Monesti kulunutkin tiivistepinta pitää vaikka näyttää pahalle.
Mutta uuteen kanteen en koskisi tahnalla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dieselin kannen oikaisu mikkocap Tekniikka & Jutustelu 7 28.09.2012 16:50
hj61 kannen kiristys ja kannen pulttien paksuus? 0ltzi Tekniikka & Jutustelu 4 07.05.2010 17:17
2l-t venttiileistä diakka Tekniikka & Jutustelu 6 06.01.2010 00:32
kannen pultit Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 5 15.07.2009 10:42
Kannen hinkkaus -MAKE- Tekniikka & Jutustelu 10 10.05.2005 05:39


Sivu luotu: 01:38 (GMT +2).