![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jututin 2 koneistamoa viime vuonna asiasta,(toinen rakentaa kilpamoottoreita 95% ja toinen tekee perusmoottoreista kaikennäkösiin koneistuksiin) kumpikaan ei suositellut tänäpäivänä enään venttiilin läppäystä, jos vain istukkatyöt ovat tehty. Kuullemma istukan/venttiilin kulmat pikkusen muuttuvat joka ei ole hyvä asia, seeti/"tiivistepinta" levenee, yms.
Mutta jos on kyseessä kansi joka on suoraan ajosta, eikä meinatakkaan koneistaa niin sitten läppäys olisi suotavaa. Monesti kulunutkin tiivistepinta pitää vaikka näyttää pahalle. Mutta uuteen kanteen en koskisi tahnalla. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Dieselin kannen oikaisu | mikkocap | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.09.2012 16:50 |
hj61 kannen kiristys ja kannen pulttien paksuus? | 0ltzi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.05.2010 17:17 |
2l-t venttiileistä | diakka | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.01.2010 00:32 |
kannen pultit | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.07.2009 10:42 |
Kannen hinkkaus | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 10.05.2005 05:39 |