![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Sillon kun mulla oli kingcap niin suomenmaalta ei tahtonu saada lukkoja noihin oikeen mistään. nyt on tullut ainakin sellanen kun 4x4garage.fi joka myy risukeulasiin lukkoja. sitä en sitten tiedä miten etuakselilla tikut kestää lukkoja mutta taaksehan saa arbin tai lunchbox lukon ainakin 4x4garage.fi , offroadtarvike.fi ja cros4wd.fi on suomessa toimivia ja luotettavia verkkokauppoja joista kahdesta jälkimmäisestä itellä on hyvät kokemukset asiantuntevaa porukkaa ja hyvä asiakas palvelu soittamalla tai laittamalla sähköpostia selivää varmasti saavatko ja kuinka nopeasti tulee
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tasauspyörän lukko polttelis suhteettoman paljon mutta piru ku ei oo finanssia siihen. No, se ei oo paljosta kiinni enää ku vaan rahasta.
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Soittele ja tuu joku päivä käymään, kun näin naapurikunnissa ollaan. Mittaillaan vaikka sen sun kitkalukon pitävyys ja mietitään vaihtoehtoja kunnon lukoista. 0400-982449 -Jani- |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
No katellaanpa tuossa viikonlopun aikana, arvelin nyt korottaa tuota Cappia sen 7,5 senttiä jousilta kun kerran luvan katsurilta sai Sittehä siinä Limingassa kehtais pyörähtääkki
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Itsellä on juurikin tuo kirrattua mallia oleva lukko ja hyvin on pitänyt, kuhan muistaa laittaa oikeat öljyt sinne, omasta rupesi hieman luistamaan mutta kun haki uudet öljyt niin rupesi taas pelittää, öljynä käytin kokeilun vuoksi redlinea. Itsellä vaan suurin reikä on tuo avoin etumurikka joka ei pidä missään
joten kysymys kuuluu voiko sitä "ns" shimmata?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Hitsilukkokaan ei kuulemma ole hyvä ratkaisu. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
| Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
| Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
| M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
| M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |