![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Eihän tuollainen kuppipora maksa kuin alle kympin? Siis sellainen perus jokakaupassa myytävä kuppipora menee leikkuuöljyn kanssa paksuunkin rautaan kuin sulaan voihin!
|
|
||||
|
||||
![]()
ei ollu tossa meän lähitavara talossa ja rasiapora makso 35e yhestä reiästä se on aika moinen hinta
|
||||
|
||||
![]()
Tänään sain lockraightin asenneltua ja murikan paikalleen nyt tatsuni seisoo jo omilla reinkaillaan
Edit kuvat on kivoja niin laiteetaas niitä pari
Tatsuni on mun ratsuni Viimeksi muokannut nalle00 : 13.04.2013 18:17 |
|
||||
|
||||
![]()
Eilen panhardiin uudet puslat nekin oli väärät uudemmasta rangesta josten vaativat hieman sovittelua
![]() ![]() Seuraavaks käydään simpukan kimppuun jos sen sais kotikonstein kuntoon jos ei niin ostetaan uus tuntuu löytyvän helposti järkihintaan vielläpä. Sen verran pukkasin keulaa kinokseen että totesin takapään lukkojen toimivan no siinä sutitellessa meni kuitenki lapiohommiksi että pääsi pois ![]() siinä auton jauhaessa hangessa panin merkille että eturengas pyöri huomattavasti rivakemmin kun taka rengas vaikka välitys on molemmissa 4.88 liekkö johtunu siittä että takana kuitenkin koitti ottaa pitoja ja edessä rengas pyöri aivan tyhjää tällä viikolla kun uskaltautuis viellä konttorilta hakeen tehtävälistaa Edit laitoin veillä viteolinkin tohon jauhamiseen meinasi vähän alkaa häiritteen mutta en nyt keksi että toi mitenkään muuten ois selitettävissä http://www.youtube.com/watch?v=_AJM2...ature=youtu.be
Tatsuni on mun ratsuni Viimeksi muokannut nalle00 : 15.04.2013 20:14 |
|
||||
|
||||
![]()
taka renkaat pyörii hitaampaa siks kun siellä kartaanin pyörintä jakautuu molemmille renkaille.
edessä se kartaanin nopeus kaksin kertaistuu toiselle renkaalle kun toinen ei pyöri lainkaan. tai miten sen selittäs ![]()
|
||||
|
||||
![]()
No jokseenkin noin sitä ajattelinkin
|
||||
|
||||
![]()
Leimarattaat alle ja konttorille. niinhän sieltä leimakin heltisi..
Noh koti matkalla woblaus ongelma paheni alko väpättään lähes jokamontussa ja kotia päästyäni taisin löytää viankin. nimittäin panhardin yläpään kiinnike on lähes revenny irti ja sitä nyt kun tarkemmin tutkin niin on taas ollu verrattain osaava rakentaja sitä tekemässä ![]() rauta on kyllä kyllin paksua mutta pitäis nyt vähän osata hitsatakkin kun tollasia kolvaa kiinni. myös korvakolle hitsatut tuet on lapsellisen hepposet. eikä ollu ensimmäiset eikä varmasti viimeset viat joita korjaan sen takia että on aikaan juosten kustu sinnepäin. ![]() ![]() no pää asia että vika löyty. hyvin se on ollu piilossa kun ei konttorillakaan tullu ilmi.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Patrol 2.8,td,vm.-90 | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 14.03.2011 18:36 |
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
Myydään gr patrol | savikontero | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.07.2009 10:35 |
patrol | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.01.2006 11:31 | |
Patrol | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2003 11:14 |