![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Noissa letkuissa on joku koriin kiinnitys mokkula keskellä letkua, mutta en ajatellut sen itseäni häiritsevän. Tuskin siinäkään hyvin käy, kun sitä alkaa varovasti laikalla ajamaan halki letkun ympäriltä. ![]() Nii joo olihan sielä jotain vaaaan 40 senttiä pitkiä letkuja banjopäillä. Mä vaan otin pisimmät mitä sieltä rahalla sai.
|
|||
|
|||
|
nissan microissa on kans aika pitkät banjopultilliset jarruletkut ja toyota avensiksen letkut myös, niitä me on käytetty kaverin kans aika moneen sovellukseen.
sen letkun keskellä olevan kiinnityslärpykän saa kyllä ajettua varovasti pois, ja siirtäminenkin onnistuu kun venyttää letkua sillai sopivasti ja pikku suhautus öljyä niin liuttaa vaan sopivaan kohtaan. |
|
|
|||
|
|||
|
Ei muutakuin tilaatte MAMMUTTI motorsportilta ne itse kasattavat teräsletkut. crusieriin kaikki letkut ja kytkimeen myös n.100€ koko läjä
|
||||
|
||||
|
ääni tälle. niitä saa myös lipposelta. hinnasta en tiedä
|
||||
|
||||
|
Letkut haettu mutta M10x1 banjopultteja ei löydy yhdestäkään avoinna olevasta liikkeestä.
Saatanan saatana, pitääkö koeajo siirtää maanantaille?
|
|
|
||||
|
||||
|
eikö talonpojallakaan oo nuijamaalla hydrauliikkahuollossa
|
||||
|
||||
|
löytyskö sulla tavan pulttia sillä kierteellä? poraten pari reikää
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Näin se Mazdan letku sinne asettuu. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |