Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 11.04.2013, 08:47
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
Samaa mieltä hinta laattu kohtaa monessa tuotteessa ja ilmeisesti niitä ostetaan, koska vieläkin niitä myydään. Jos olis ihan paskoja, ni tuskin näin kauan olis ollu markkinoilla.
Ja kuitenki Suomessa vapaus valita mitä/mistä ostaa. Aika monella näkee TML, tai muita vastaavia tuotteita
Ei mulla muuta, kiitos ja anteeksi.
itse tilaillut lipposelta yhtä jos toista ajansaatossa ja tyytyväinen olen ollut..
ja meinaan jatkossakin käyttää offroadtarvikkeen palveluita..
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mitä tarkoittaa? kirurgi Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 3 05.09.2010 19:18
ADR edessä ja takana - mitä tarkoittaa????? osmo Tekniikka & Jutustelu 4 06.09.2007 18:13
Mitä tarkoittaa umpiohjaamo rekisteriotteessa? Pasi Tekniikka & Jutustelu 6 27.11.2006 19:14
Mitä tarkoittaa offsetti? voiko sen itse mitata? VonLeka O/M/V Renkaat ja vanteet 5 19.03.2006 18:08
Ajoneuvolla muutoskielto... Mitä tarkoittaa?? sippis Chit-Chat 9 15.03.2006 11:25

Sivu luotu: 10:32 (GMT +2).