![]() |
Mitä tarkoittaa TML?
Eli mistä toi lyhenne tulee? Esiintyy usein esim varaosien yhteydessä. Arvatenkin jäätävän typerä kysymys, mutta mulle epäselvä asia..
|
Lainaus:
|
eiköhän tuo tule maahantuojien nimestä, Timo ja Mika Lipponen, (offroadtarvike)
... arvaan mä EDIT: Tapsa ehtikin arvailla samaa jo |
"tämä murros laukeaa"
|
Lainaus:
|
TML
Lainaus:
|
"Tällä Muuten Lähtee"
|
TosiMiestenLelu :D
|
Lainaus:
http://www.ipefix.fi/data/storage/at...276f88b5df.gif |
todella mureaa laatua
|
Lainaus:
|
Hyvinhän noissa ilmeisesti takuuhommat pelasi, muistelen sananvaihtoa Junnun kanssa joitain vuosia takaperin, kun retale alkoi rankaisemaan grasshopperia:
minä: Taisi Murros Laueta? Junnu: Tämän Myi Lipponen minä: no hitto, ei ollut vanhakaan murros? Junnu: Tämän Maksaa Lipponen :) tai jotain sinneppäin.. :) ja vielä disclaimeriksi, itse en ole kyseisiä murroksia omistanut/rikkonut, tämä on hjuumoria :) |
Tosi Mahtavaa Läppää tässä topicissa...
|
Toisten Mallia Lainaten :)
|
niin no niin, mulla on ainakin nuo murrokset kestäny,suzukin omat vetarit tosin ei ole :D
|
Lainaus:
ilmeisesti sun olisi kannattanut kysyä suoraan tinpalta tätä asiaa. :eek: :mad: :eek: ,, eli nimim:TML.. |
Lainaus:
Ja kuitenki Suomessa vapaus valita mitä/mistä ostaa. Aika monella näkee TML, tai muita vastaavia tuotteita Ei mulla muuta, kiitos ja anteeksi. |
Jos tässä olisi kommentoitu jotain negatiivista offivarusteesta niin koko topikki olis poistettu jo aikaa sitten...
|
Lainaus:
ja meinaan jatkossakin käyttää offroadtarvikkeen palveluita.. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Tosi Miesten Lerssi ?
|
Olihan tuossa alussa asialliset vastaukset, mistä selvisi lyhenne. Kiitos siitä.
Ja ilman huumoria maailma olisi melko synkkä paikka. Tuskin kukaan nyt kauhean vakavasti suhtautuu moiseen läpänheittoon :) |
Toyota Miesten Lidl
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 22:06 (GMT +2). |