![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Thanks ! Juurikin tällästä ettiskelin ...
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on tollanen mikä siinä jälkimmäisessä linkissä on. Maksoi jotain viidenkympin luokkaa, mutta ei näytä olevan enää tuolta saatavilla. Mutta samanlaisia noi varmaan on suurin osa.
On ihan hauska laite, on roikkunu mulla koiran kaulapannassa ja ollu crossikypärässä. Mun laitteessa on myös toiminto, että kamera alkaa kuvaamaan kun saa jonkunlaisen äänihavainnon. Eli sopii myös pienimuotoiseen valvontaan. Oon joskus sitä käyttänytkin, kun piti kuvailla mitä koira touhuaa yksin kotona... ![]() Miinuspuolena mainittakoon, että noi kamerat tarvitsevat aika paljon valoa. Linssi on yksinkertaisesti niin pieni, etteis siihen paljoa valo tartu. Eli jos jonnekin konepellin alle laitat kameraa, niin vaatii jonkunlaista lisvaloa. Auton alla saattaa jopa riittää päivänvalo, jos on vaan tarpeeksi korkea auto.. ![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 kolkottaa nelikko päällä.??? | stemey | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.02.2012 22:03 |
BJ:n ohjaus VETELEE nelikko päällä! | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 25.11.2010 14:34 |
blazeri vetelee nelikko päällä?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 04.11.2008 14:31 |
sj 410 jyristää nelikko päällä | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.06.2006 19:33 | |
Kuinka lujaa ajat nelikko päällä? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 08.01.2006 15:48 |