Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 09.04.2013, 09:12
Palde Palde ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 23.09.03
Sijainti: Kuru, Finland.
Perusasetus

Thanks !
Juurikin tällästä ettiskelin ...

Vastaa lainaten
Vanha 09.04.2013, 09:26
Renegade:n Avatar
Renegade Renegade ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 31.10.12
Sijainti: Lakend
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palde Näytä viesti
Thanks !
Juurikin tällästä ettiskelin ...
Mulla on tollanen mikä siinä jälkimmäisessä linkissä on. Maksoi jotain viidenkympin luokkaa, mutta ei näytä olevan enää tuolta saatavilla. Mutta samanlaisia noi varmaan on suurin osa.

On ihan hauska laite, on roikkunu mulla koiran kaulapannassa ja ollu crossikypärässä. Mun laitteessa on myös toiminto, että kamera alkaa kuvaamaan kun saa jonkunlaisen äänihavainnon. Eli sopii myös pienimuotoiseen valvontaan. Oon joskus sitä käyttänytkin, kun piti kuvailla mitä koira touhuaa yksin kotona...

Miinuspuolena mainittakoon, että noi kamerat tarvitsevat aika paljon valoa. Linssi on yksinkertaisesti niin pieni, etteis siihen paljoa valo tartu. Eli jos jonnekin konepellin alle laitat kameraa, niin vaatii jonkunlaista lisvaloa. Auton alla saattaa jopa riittää päivänvalo, jos on vaan tarpeeksi korkea auto..
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 kolkottaa nelikko päällä.??? stemey Tekniikka & Jutustelu 5 10.02.2012 22:03
BJ:n ohjaus VETELEE nelikko päällä! Setä Tekniikka & Jutustelu 20 25.11.2010 14:34
blazeri vetelee nelikko päällä?? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 9 04.11.2008 14:31
sj 410 jyristää nelikko päällä Tekniikka & Jutustelu 8 20.06.2006 19:33
Kuinka lujaa ajat nelikko päällä? Setä Tekniikka & Jutustelu 39 08.01.2006 15:48

Sivu luotu: 19:55 (GMT +2).