![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tässä Pajero 35 tuumasilla. 50mm korinkorotus + 30mm korotuslimput takajousien päällä (kierrejouset) edessä sauvoja kirrattu jonkin verran. Etupäässä kaarista sipastu siivu pois takana vakiot vielä tässä kuvassa, maksimi sisäänjoustossa ottaa hieman takana kaareen kiinni. Jos tekee soan niin eikö se mee jo takaa liian korkeaksi suhteessa keulaan?
|
|
#2
|
|||
|
|||
Tuosta mitsun kannesta:
Tuosta 2,5 td:stä ei kokemusta, mutta 2,3 td:stä (galant) jonkin verran
![]() Mutta lienee samat opit päteviä tuossakin, siis kylmälle koneelle ei saa antaa kenkää, eikä kuumaa saa sammuttaa: siis varovasti vedätystä, jos lämmöt ei ole lähes normaalissa, ja sitten kun on vedätetty/ajettu maantienopeuksia, niin antaa käydä muutaman minuutin tyhjäkäyntiä. Ja sitten se ikuisuuskiistakysymys: Vain alkuperäinen termostaatti on oikea! Hyvälaatuista dieselöljyä, ja vaihto 5000km välein. (itse ajoin tb:n shpd 10w-30 talvella, 15w-40 keväästä syksyyn, nyt autoissa shpd 5w-40) Noilla opeilla ajelin galantilla 220tkm->yli 400 tkm:iin, ja ei ongelmia koneessa, syöttöjä reilusti, ahtopainetta myös, kun ei ollut hukkaporttia... (vaihdelaatikoita levesi muutama, esim. 2 kertaa levesi sentakia, kun 2->3 vaihto epäonnistui... siis jotta autolla kerkesi, niin kaasua ei saanut nostaa lattiasta, edes vaihtamisen ajaksi samoin hajosi 2 kertaa perä, toisella kertaa katkesi vetoakseli, toisella kertaa tasauspyörästö palasteli hammaspyörät.p.s tuo pajeron pikkuinen laatikko, ns. galantin laatikko, on hermostuttavasti erilainen kuin galantissa, varaosia saa, mutta ei kaikkea... Ja öljyt piti olla muistaakseni GL-4, gear oil, ja EI saanut olla hypoidiöljyä (tarkista!) |
|
#3
|
||||
|
||||
|
No sama 2.3 td oli mullaki mun ex farkku galantisa, siitä meni kansipahvi paskaks, mutta ei auton vaihtoa haitannu
Perkule ku sitä ei millään jaksas lopusa käyttää sitä paria kolmea minuuttia ![]() ![]() on nimittäin kaks minuuttiakin pitkä aika siinä vaiheessa ![]() ![]() tuota pittää alkaa pitämään paremmin, etenkin kun hevosia on se 140hv ja ahtoja sen verran että 1.5 barin mittari mennee yli on ollu kaupungilla amikset ihmeissään, kun olen lähteny kisomaan niitten kanssa, voin nimittäin sanoa että liikkuu!! yksikkään diiselikone ei ole vielä kiihytyksessä voittanu ja bensojenkin kanssa ollaan menty pitkään tasoissa
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
edit. onko penkkilappuja? hyi helvetti mitä pakopaineita siellä on vakioahtimella nuilla ahdoilla |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Onks tässä ees cuuleria?
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
ei ole penkkilappuja, mutta on minun käsityksen mukkaan penkitetty.
Tiedossa on ettei se kone tykkää tommosista paineista, mutta on sillä mukava kiusata mersuja ![]() Kuuleri on hankintalistalla ykkösenä, mutta vaatii sen l200 imusarjan kylkeen ![]() Emmie mittään turbotimereita, ne on liian hifiä tämmösseen kamppeeseen ![]()
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
kantapään kauttahan sitä pittää kaikki hommat ensin kokea
![]() ![]()
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Itellä Pajerossa MB300:sen ahdin, mikä ei ahda tasakaasulla sitten ja mikäli kaasua antaa ni ahdin ahtaa sitten. Keulalle asennus vaiheessa 300x280x76mm kennolla oleva cooleri ja ahtoputkisto tulee 57mm alusta vähillä silari liitoksilla. Eli putkisto hitsataan osittain kasaan. Ja tuolla ahtimella ei pakopaineet kasva ahtoja isommaksi ees (mittari tällekkin). Ja omassa sit kylläkin imusarja mallia TSI osittain, kun ei mikää vakio mahtunut tuon mainittemani ahtimen kaa... |
![]() |
| Luokat |
| mitsubishi, pajero |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Mitsubishi Pajero 1987 2.5td | _kauppinen_ | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 21.12.2012 20:02 |
| Myydään Mitsubishi Pajero 2,5Td vm-88 | jphyvarinen | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.09.2012 08:03 |
| Myydään Mitsubishi Pajero 2,5TD PÄTKÄ -86, Tervossa | Aapor | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 24.07.2012 16:42 |
| Myydään mitsubishi pajero -88? 2.5TD 450E | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 22.09.2011 22:01 |
| Myydään Mitsubishi pajero -88 2,5TD | awd | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 10.12.2010 09:47 |