Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.03.2013, 22:19
Jartsa 74 Jartsa 74 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.11
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 100
Perusasetus

Tässä Pajero 35 tuumasilla. 50mm korinkorotus + 30mm korotuslimput takajousien päällä (kierrejouset) edessä sauvoja kirrattu jonkin verran. Etupäässä kaarista sipastu siivu pois takana vakiot vielä tässä kuvassa, maksimi sisäänjoustossa ottaa hieman takana kaareen kiinni. Jos tekee soan niin eikö se mee jo takaa liian korkeaksi suhteessa keulaan?

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	11022013415.jpg‎
Views:	1480
Size:	512,4 Kt
ID:	35355  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.03.2013, 11:17
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Tuosta mitsun kannesta:


Tuosta 2,5 td:stä ei kokemusta, mutta 2,3 td:stä (galant) jonkin verran

Mutta lienee samat opit päteviä tuossakin, siis kylmälle koneelle ei saa antaa kenkää, eikä kuumaa saa sammuttaa: siis varovasti vedätystä, jos lämmöt ei ole lähes normaalissa, ja sitten kun on vedätetty/ajettu maantienopeuksia, niin antaa käydä muutaman minuutin tyhjäkäyntiä.

Ja sitten se ikuisuuskiistakysymys: Vain alkuperäinen termostaatti on oikea!

Hyvälaatuista dieselöljyä, ja vaihto 5000km välein. (itse ajoin tb:n shpd 10w-30 talvella, 15w-40 keväästä syksyyn, nyt autoissa shpd 5w-40)

Noilla opeilla ajelin galantilla 220tkm->yli 400 tkm:iin, ja ei ongelmia koneessa, syöttöjä reilusti, ahtopainetta myös, kun ei ollut hukkaporttia...
(vaihdelaatikoita levesi muutama, esim. 2 kertaa levesi sentakia, kun 2->3 vaihto epäonnistui... siis jotta autolla kerkesi, niin kaasua ei saanut nostaa lattiasta, edes vaihtamisen ajaksi samoin hajosi 2 kertaa perä, toisella kertaa katkesi vetoakseli, toisella kertaa tasauspyörästö palasteli hammaspyörät.

p.s tuo pajeron pikkuinen laatikko, ns. galantin laatikko, on hermostuttavasti erilainen kuin galantissa, varaosia saa, mutta ei kaikkea...
Ja öljyt piti olla muistaakseni GL-4, gear oil, ja EI saanut olla hypoidiöljyä (tarkista!)
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.03.2013, 11:30
NorthRider:n Avatar
NorthRider NorthRider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.11
Sijainti: Tornio
Viestit: 349
Perusasetus

No sama 2.3 td oli mullaki mun ex farkku galantisa, siitä meni kansipahvi paskaks, mutta ei auton vaihtoa haitannu Perkule ku sitä ei millään jaksas lopusa käyttää sitä paria kolmea minuuttia on nimittäin kaks minuuttiakin pitkä aika siinä vaiheessa tuota pittää alkaa pitämään paremmin, etenkin kun hevosia on se 140hv ja ahtoja sen verran että 1.5 barin mittari mennee yli on ollu kaupungilla amikset ihmeissään, kun olen lähteny kisomaan niitten kanssa, voin nimittäin sanoa että liikkuu!! yksikkään diiselikone ei ole vielä kiihytyksessä voittanu ja bensojenkin kanssa ollaan menty pitkään tasoissa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.03.2013, 11:47
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Duck Hunter Näytä viesti
No sama 2.3 td oli mullaki mun ex farkku galantisa, siitä meni kansipahvi paskaks, mutta ei auton vaihtoa haitannu Perkule ku sitä ei millään jaksas lopusa käyttää sitä paria kolmea minuuttia on nimittäin kaks minuuttiakin pitkä aika siinä vaiheessa tuota pittää alkaa pitämään paremmin, etenkin kun hevosia on se 140hv ja ahtoja sen verran että 1.5 barin mittari mennee yli on ollu kaupungilla amikset ihmeissään, kun olen lähteny kisomaan niitten kanssa, voin nimittäin sanoa että liikkuu!! yksikkään diiselikone ei ole vielä kiihytyksessä voittanu ja bensojenkin kanssa ollaan menty pitkään tasoissa
turbotimer! ja on muuten tämmöseen vielä naurettavan helppo laittaa

edit. onko penkkilappuja?

hyi helvetti mitä pakopaineita siellä on vakioahtimella nuilla ahdoilla
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.03.2013, 13:05
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
hyi helvetti mitä pakopaineita siellä on vakioahtimella nuilla ahdoilla

Onks tässä ees cuuleria?
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.03.2013, 15:06
NorthRider:n Avatar
NorthRider NorthRider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.11
Sijainti: Tornio
Viestit: 349
Perusasetus

ei ole penkkilappuja, mutta on minun käsityksen mukkaan penkitetty.
Tiedossa on ettei se kone tykkää tommosista paineista, mutta on sillä mukava kiusata mersuja Kuuleri on hankintalistalla ykkösenä, mutta vaatii sen l200 imusarjan kylkeen Emmie mittään turbotimereita, ne on liian hifiä tämmösseen kamppeeseen
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.03.2013, 15:07
NorthRider:n Avatar
NorthRider NorthRider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.11
Sijainti: Tornio
Viestit: 349
Perusasetus

kantapään kauttahan sitä pittää kaikki hommat ensin kokea
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 30.03.2013, 16:06
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Duck Hunter Näytä viesti
ei ole penkkilappuja, mutta on minun käsityksen mukkaan penkitetty.
Tiedossa on ettei se kone tykkää tommosista paineista, mutta on sillä mukava kiusata mersuja Kuuleri on hankintalistalla ykkösenä, mutta vaatii sen l200 imusarjan kylkeen Emmie mittään turbotimereita, ne on liian hifiä tämmösseen kamppeeseen
Riippu siit et minkä coolerin oot laittaan... Orkkisen kaa passa TDIc:n pystysyötöllä oleva hyvin, mikäli mukaan tulee letkutkin ja konepelti mallia Ic (scoopillinen valmiiksi). Mikäli keulaan asentaa, niin sit käy toi L200:senkin. Näissäki kahta mallia... Toinen etuviistosti syöttävä, ja sit keskeltä syötävä. Mulla voi olla kaikkii kolmee mallia, kuten myös tavallisenkin.

Itellä Pajerossa MB300:sen ahdin, mikä ei ahda tasakaasulla sitten ja mikäli kaasua antaa ni ahdin ahtaa sitten. Keulalle asennus vaiheessa 300x280x76mm kennolla oleva cooleri ja ahtoputkisto tulee 57mm alusta vähillä silari liitoksilla. Eli putkisto hitsataan osittain kasaan. Ja tuolla ahtimella ei pakopaineet kasva ahtoja isommaksi ees (mittari tällekkin). Ja omassa sit kylläkin imusarja mallia TSI osittain, kun ei mikää vakio mahtunut tuon mainittemani ahtimen kaa...
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
mitsubishi, pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Mitsubishi Pajero 1987 2.5td _kauppinen_ O/M/V Ajoneuvot 8 21.12.2012 20:02
Myydään Mitsubishi Pajero 2,5Td vm-88 jphyvarinen O/M/V Ajoneuvot 0 21.09.2012 08:03
Myydään Mitsubishi Pajero 2,5TD PÄTKÄ -86, Tervossa Aapor O/M/V Ajoneuvot 0 24.07.2012 16:42
Myydään mitsubishi pajero -88? 2.5TD 450E tapsa4x4 O/M/V Ajoneuvot 4 22.09.2011 22:01
Myydään Mitsubishi pajero -88 2,5TD awd O/M/V Ajoneuvot 1 10.12.2010 09:47


Sivu luotu: 18:59 (GMT +2).