Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.03.2013, 22:56
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

On juu ilmeisesti kitka. Mistä hodari tuli sulle ? kuppi löytyy multa tallista hyllyltä

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.03.2013, 09:35
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Viestit: 2.690
Perusasetus

Tuosta yhden kaverin kautta toi tuli joululahjaksi... Oliks toi laite sulla kauan? Onks sulle kova tarve sille kupille? Aattelin, et jos et tarvi, ni vois suvikumien vaihdon yhteydessä heittää sen takasin, jos on ehyt. Miks se muuten on irti? Olishan se mukavampi myydä, jos siinä olis yhtenäinen ulkonäkö...

Viimeksi muokannut hj 60/61 : 27.03.2013 09:48
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.03.2013, 11:48
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

Aattelin että multa se ei sulle tullu. Oli se mulla kuukauden päivät. Ei oo käyttöö sille kupille. Joutaa pois. meinaaks hukata auton pois ?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.03.2013, 11:49
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

Kiristin pyöränlaakerin niin jäi laittamatta se kuppi siihe vanteeseen....
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.03.2013, 18:59
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Viestit: 2.690
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rotpal GR Näytä viesti
Kiristin pyöränlaakerin niin jäi laittamatta se kuppi siihe vanteeseen....
Laitoin sulle privaa...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.03.2013, 13:26
Masaman:n Avatar
Masaman Masaman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.03.12
Sijainti: Valkeakoski
Viestit: 109
Perusasetus

Nyt tarvisi hodariin välijäähyä kehitellä, minkä kokoisia ootte keulalle heittäneet? Saa myös tarjota, jos löytyy ylimääräsiä!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.03.2013, 13:40
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

Niin iso kun keulalle mahtuu jotenki alkaa tuntuun että sun hodarin kanssa käy viä niin että lähtee mopo käsistä viä
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27
Jeepin Omistajat Tänne KössiKenguru Chit-Chat 114 03.10.2012 19:02
BULLTERRIERIN omistajat tänne! Urbancityboy Chit-Chat 14 20.09.2009 18:30


Sivu luotu: 21:56 (GMT +2).