![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
On juu ilmeisesti kitka. Mistä hodari tuli sulle ? kuppi löytyy multa tallista hyllyltä
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tuosta yhden kaverin kautta toi tuli joululahjaksi...
Oliks toi laite sulla kauan? Onks sulle kova tarve sille kupille? Aattelin, et jos et tarvi, ni vois suvikumien vaihdon yhteydessä heittää sen takasin, jos on ehyt. Miks se muuten on irti? Olishan se mukavampi myydä, jos siinä olis yhtenäinen ulkonäkö...
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 Viimeksi muokannut hj 60/61 : 27.03.2013 09:48 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Aattelin että multa se ei sulle tullu. Oli se mulla kuukauden päivät. Ei oo käyttöö sille kupille. Joutaa pois.
meinaaks hukata auton pois ?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kiristin pyöränlaakerin niin jäi laittamatta se kuppi siihe vanteeseen....
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Laitoin sulle privaa...
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Nyt tarvisi hodariin välijäähyä kehitellä, minkä kokoisia ootte keulalle heittäneet? Saa myös tarjota, jos löytyy ylimääräsiä!
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Niin iso kun keulalle mahtuu
jotenki alkaa tuntuun että sun hodarin kanssa käy viä niin että lähtee mopo käsistä viä
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
| Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
| Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
| BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |