![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuli vihdoin vaihettua viskokytkin tuonne laatikkoon. Hyvin pelaa nyt. ![]() Eikä ollut edes kauhean vaikea hommeli....
|
#2
|
|||
|
|||
![]() ZJ laatikko luiskahtelee
Aamun ensimmäinen vaihto 2-3 luiskahtaa
1997 ZJ 5.2 ,laatikko ilmeisesti 44RE jos vain vähän kiristäis ainoastaan front band:ia? ,kun ei ole mom.avainta, eikä viitsis ottaa pohjapannuakaan pois että pääsis käsiksi rear bandiin. Onkos kukaan taistellut tämmösen jutun kanssa? |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
onks laatikon öljyt / öljytaso VARMASTI ok ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toi 44RE on vähän heikonpuoleinen lodju kasikoneen perään ja jos ei ole huoltoja tehty asiallisesti niin kyllä noita hajoilee. En oikein ymmärrä miksi siihen on toi pikkulaatikko pitänyt tunkea, olisivat laittaneet 46RE:n niinkuin on 5.9 koneiden perässä (ja onhan '93-'95 5.2:n jatkona 46RH).. Tosin ei sen puoleen, mulla luistaa nyt 46RE:ssä 1 -> 2 vaihto kylmänä, eikä se lämpimänäkään edes täyskaasulla ole sellainen kuin pitäisi. Täydellinen korjaussatsi on menossa tilaukseen, ja lisäksi ainakin uudet solenoidit..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä tuota laatikkoa ja koko autoa on ihan paranoidisti yritetty pitää liikkeellä.
Turbiinivärinän vuoksi on vaihdeltu öljyt vuoden välein ja huuhtelu, vuotavat putket vaihdettu, käytetty Mag1 atf4+, ja nyt kokeilussa Moparin oma 4+, ainakin kovalla pakkasella kärry perässä värisee taas. Ei jotenkin jaksais enää... mutta kauppaan vaan ostelemaan se in.lbs avain. Tänään lävähti sitten syyläri... kyllä hommaa riittää! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Se on sitä kun harrastamiseksi kutsutaan.
Ehkä jeeppimiehet enemmän kuin muut.. T: nimim. ilta tallissa vaikka vain öljyt piti ehjästä autosta tarkistaa |
#7
|
|||
|
|||
![]()
ZJ, 96, 5.2. Missä asennossa vaihdekeppi pitää olla jotta ne automaattilootan öljyt voi tarkistaa? Kuumana vai kylmänä? Minusta mittatikussa ei lue mitään sellaista..
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Lukee siellä, joko IDLE IN NEUTRAL tai IDLE IN PARK ja tikussa on COLD -asteikko ja HOT -asteikko...
__________________
Killing time is not murder |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |