Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.03.2013, 04:07
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Kokeileppas itse joskus niin huomaat kuinka helppoa se on. Vaatii vaan ranneliikkeen ja avot
Been there, done that.
Nimenomaan kokeilleena en voi kehottaa ketää tekemään moista kytkentää.
Tervetuloa vaan kokeilemaan sitä oman ranteen kestävyyttä.

__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hj60 neliveto ei kytkeydy Jacris Tekniikka & Jutustelu 20 07.12.2011 21:38
hj60 neliveto päällä tahtoo puskea taika Tekniikka & Jutustelu 2 11.02.2010 23:39
HJ60 neliveto takkuaa? samid Tekniikka & Jutustelu 8 27.08.2006 08:38
Rikki mikk0 Mikk0lle Sattuu Ja Tapahtuu 4 03.05.2006 18:19
Pyyhkijänmoottoriko rikki Jess Tekniikka & Jutustelu 4 21.01.2006 19:29


Sivu luotu: 03:05 (GMT +2).