Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.03.2013, 22:35
Clint:n Avatar
Clint Clint ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.01.08
Sijainti: Koski Tl
Viestit: 68
Perusasetus

BMW


Ihme kun kukaan ei ole tässä ketjussa haukkunut vielä bemareita, nyt kun kehun niitä niin seuraavassa viestissä varmaankin haukutaan...

Emännällä vm-06 120d, ostaessa ajettu 76000km, kolmessa vuodessa ajettu ~80000, vaihdettu öljyjen ja suodattimien lisäksi etujarrulevyt ja palat (n. 150€)

Itellä 2003 530d, ollut kolme vuotta, ostaessa 102tkm ajettu, mittariin tullut 120000 lisää.
Takarenkaita olen vaihdellut kohtuu usein, mutta se johtuu käyttäjästä... Muuten olen selvinnyt pelkillä öljyjen ja suodattimien vaihdoilla. Nyt pitänee kesällä uusia puslia etupäähän, ehkä myös iskarit, mutta ainakin minä lasken nämä normaaleihin kuluviin osiin ja BMW:n (tarvike-)osat ovat ainakin velipojan Mazdan ja anopin Mitsubishiin verrattuna edulliset.

Nämä esimerkithän ei ole kovin uusia, mutta koska köyhällä ei ole varaa uuteen baijerin ihmeeseen niin vanhoillakin on selvinnyt ihan kivasti.

Bemarin huonoin puolihan on kova hankintahinta, mutta kyllä ainakin tähän mennessä on myös autoa vaihtaessa/pois myydessä ihan OK summan vielä itsekin. Minulla on viisi viimeisintä autoa ollut bemareita ja näillä näkymin en muuta työmatka-ajoon edes harkitse...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.03.2013, 05:41
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Clint Näytä viesti
Ihme kun kukaan ei ole tässä ketjussa haukkunut vielä bemareita, nyt kun kehun niitä niin seuraavassa viestissä varmaankin haukutaan...
Vanhuksilla oli -95 vuoden 525 farkku diesel. Ostivat sen kun mittarissa oli vajaa 300tkm. Veivasivat sillä mittariin lisää 150tkm, eli 450tkm. Suurin vika siinä tais olla että vesipumpusta katosi siivet, minkä myötä vesi ei oikein kiertänyt. Ainoa millä tuonkin huomasi että siitä tuli todella lussu peli kulkemaan. Ei faija sitä paljoa huoltanut. Kovaa ajoa vaan. Yllättäen kaikki varusteet jopa toimi siinä. Puhallin taisi olla ainoa mistä katsosi joku asento, mutta ei se paljon noilla kilometreillä yllätä. Mut on se vaan ihan hemmetin ahdas auto ja ei se kyllä mikään raketti ollut. Todella onneton peli kulkeen. Trailerin vetoon varmaan yksi surkeimmista autoista. Ei vaan ollut voimaa. Piti olla joku tehokkaampi versio vielä. Tammerdieselissä se kävi ja totesivat ettei koneessa tai turbossa ollut vikaa. Eikä ollut kyllä mikään pihi kulkine. Vei sellaiset 8 litraa melkein aina ja kaupungissa enemmän. Pääsin pienemmällä 2.4d Transportterilla, millä pääsi muistaakseni 6,5 litran kulutuksella parhaimmillaan. Mut hyvän alustan ne kyllä osasi tehdä. Todella hyvä peli ajella. Sama pätee broidin 320d peliin. Todella hyvän alustan ovat tuohon 3-sarjaan osannut tehdä. Erittäin hyvin hanskassa kun kepittelee sillä. Se menee myös pienellä, mutta jälleen todella ahdas auto. Ehkä bimmeri ei osaa tehdä tilavaa autoa?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.03.2013, 12:01
_Metal_:n Avatar
_Metal_ _Metal_ ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Hausjärvi, Finland.
Viestit: 1.066
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Ehkä bimmeri ei osaa tehdä tilavaa autoa?
Kyllä itelle on ihan hyvin ollut tuossa bemarissa tilaa... Eikä ole edes langi malli... ja silti takapenkillekkin mahtuu. Miksi ostaa 3-sarja jos haluaa ison auton tilat?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.03.2013, 07:11
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _Metal_ Näytä viesti
Kyllä itelle on ihan hyvin ollut tuossa bemarissa tilaa... Eikä ole edes langi malli... ja silti takapenkillekkin mahtuu. Miksi ostaa 3-sarja jos haluaa ison auton tilat?
Ei siinä vanhuksien 525:ssa myöskään ollut tilaa. Takapenkillä polvet suussa piti istua ja pää pinossa kun osui kattoon muuten. Etupenkillä sama vika. Pää ottaa kattoon vaikka penkki on alimmalla asennolla. On muuten ainoa auto missä on ollut ongelmana pään kattoon osuminen. Okei oli siinä kattoluukku, mutta on mulla muitakin autoja ollut missä on kattoluukku ja ei niissä pää kattoon osunut. Liekö joku kiinalainen ollut niillä testihenkilönä kun tutkittu että miten autossa mahtuu olemaan. Tuossa 3-sarjalaisessa pää ei ota kattoon, mutta polvet suussa siellä saa kanssa istua. Hmm.. Voisi ehkä sanoa että sen tilat on samaan luokkaa kuin siinä vanhuksien 525:ssa oli.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.03.2013, 19:04
Jugio Jugio ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.06.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 80
Perusasetus

Heitän tähän hieman kokemuksia uudemmasta autosta kun niitä pidetään niin huonoina ja varmasti suurilta osin ovatkin.

Minulla on työmatkakulkineena karvalakkimallin Toyota Aygo, jonka ostin uutena vuonna 2008. Nyt mittarissa n.145000. Hintaa autolla oli tuolloin n. 11000€. Polttoainetta moottoritieajossa kuluu n. 5L/100km.

Päädyin hankkimaan uuden pikkuauton välttääkseni mahdolliset tuhansien eurojen yllätysremontit käytetyn isomman auton kanssa.

Sisätiloista joutuu tinkimään isompaan autoon verrattuna. Ei niinkään kuljettajan tiloista, mutta kahden jälkikasvun kanssa on välillä vähän hankalaa sulloa kaikkia tarvikkeita kyytiin. Tuo tilakysymys on suurilta osin kuitenkin asennekysymys ja makuasia.

Helpompihan ne kamat olisi heittää kartanovolvon tilavaan konttiin, mutta henkilökohtaisesti en ole tässä vaiheessa valmis siitä mukavuudesta maksamaan 30000-50000€ enemmän.

Aygo on yhteistyömalli PSA-konsernin kanssa, joten saman auton saa myös sitikan tai pösön merkillä varustettuna jos niin haluaa. Moottori on bensiinimalleissa aina Toyotan valmistama.

PSA-yhteistyö näkyy joidenkin pikkuosien laadussa (esim. ovien lukot jäätyvät talvisin helposti.)

Määräaikaishuoltojen lisäksi tehdyt korjaukset:

110000km pakoputken takapönttö. 60€ Motonetista.

120000km vesipumppu (Ei jättänyt tielle. Alkoi vaan pitää ääntä.). 320€ vaihdettuna Toyotalla.

Nämä ovat kummatkin Aygon tyyppivikoja. Emännällä vastaavanlaiseen käkättimeen vaihdettu samat osat, tosin takuun voimassaoloaikana...

Huollot tuohon ovat merkkiliikkeessä 100-400€ haarukassa 15000 välein.

Hankin Aygon työmatkakulujen pienentämiseksi ja harrastepelin säästämiseksi. Omassa tapauksessani tuo on ajanut asiansa.

Jos tuo jostain syystä ei kestäisi sitä 300000km, niin sen voi tuskaa tuntematta viedä romikselle, kun hankintahinta on ollut pienempi kuin monien uusien autojen liikkestä ulos ajamisen jälkeinen arvon alenema.

Monta kertaa on tehnyt mieli vaihtaa isompaan autoon, mutta hankinta- ja ylläpitohintoja tarkasteltuani olen päätynyt pitämään nykyisen kulkineen. Säästyneillä rahoilla voi sitten vaikka rakennella harrastelaitetta
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.03.2013, 20:34
_Metal_:n Avatar
_Metal_ _Metal_ ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Hausjärvi, Finland.
Viestit: 1.066
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Ei siinä vanhuksien 525:ssa myöskään ollut tilaa. Takapenkillä polvet suussa piti istua ja pää pinossa kun osui kattoon muuten. Etupenkillä sama vika. Pää ottaa kattoon vaikka penkki on alimmalla asennolla. On muuten ainoa auto missä on ollut ongelmana pään kattoon osuminen. Okei oli siinä kattoluukku, mutta on mulla muitakin autoja ollut missä on kattoluukku ja ei niissä pää kattoon osunut. Liekö joku kiinalainen ollut niillä testihenkilönä kun tutkittu että miten autossa mahtuu olemaan. Tuossa 3-sarjalaisessa pää ei ota kattoon, mutta polvet suussa siellä saa kanssa istua. Hmm.. Voisi ehkä sanoa että sen tilat on samaan luokkaa kuin siinä vanhuksien 525:ssa oli.
Mutta onneksi meillä on 7-serie....
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.03.2013, 20:45
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.069
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _Metal_ Näytä viesti
Mutta onneksi meillä on 7-serie....
1-sarjalaiseenki sopii 2-metrinen ja 130-kilonen sälli hienosti kuskinpaikalle. Onkohan Nerd-o löytäny korkeussäädön jakkarasta jos ei biimeriin oo sopinu? Taitaa pituus tosin hipoo 190 cm:iä, mutta silti.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 23.03.2013, 09:32
Clint:n Avatar
Clint Clint ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.01.08
Sijainti: Koski Tl
Viestit: 68
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
1-sarjalaiseenki sopii 2-metrinen ja 130-kilonen sälli hienosti kuskinpaikalle. Onkohan Nerd-o löytäny korkeussäädön jakkarasta jos ei biimeriin oo sopinu? Taitaa pituus tosin hipoo 190 cm:iä, mutta silti.
Ite 190cm/120kg, ja voin todeta että ykkössarjalaisessa on takapenkillä enemmän tilaa kuin kolmosessa... Johtuu siitä, että kolmosessa kattolinja laskee aika rajusti ja joutuu istumaan pää kenossa, ykkösessä mahtuu olemaan ruoto suorana.

Samaten -MaTTi-:n havainnon kuskin tiloista pystyn allekirjoittamaan täysin, pää ei ole lähelläkään kattoa vaikka kattoluukku löytyykin...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 25.03.2013, 09:05
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
1-sarjalaiseenki sopii 2-metrinen ja 130-kilonen sälli hienosti kuskinpaikalle. Onkohan Nerd-o löytäny korkeussäädön jakkarasta jos ei biimeriin oo sopinu? Taitaa pituus tosin hipoo 190 cm:iä, mutta silti.
Kyllä se oli löydetty ja oli alimmassa asennossa. Selkänojaa piti kääntää niin ei osunut pää kattoon. Se tosiaan oli ainoa auto missä noin on käynyt, joten en tie mikä siinä sitten oli. Kun ei ole enää tuota autoa niin ei voi käydä katsomassa säätöjä.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 21.03.2013, 12:16
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Todella hyvä peli ajella. Sama pätee broidin 320d peliin. Todella hyvän alustan ovat tuohon 3-sarjaan osannut tehdä. Erittäin hyvin hanskassa kun kepittelee sillä. Se menee myös pienellä, mutta jälleen todella ahdas auto. Ehkä bimmeri ei osaa tehdä tilavaa autoa?
3-sarjan bemarit,corolla,focus,A4,polo,V40-50 yms. pikkufarmarit on ns. elämäntapa farmareita,tilaa ei juurikaan enempää kuin sedanissa,vähän korkeampi tavaratila. Ja kaikista autoista löytyy sekä hyvää että huonoa,tuokaan ei kerro autosta vielä mitään jos niillä on veivattu joku 20-50tkm,tosin nykyauton kestoikähän on keskimäärin 120tkm/6v,jännä että tekniikka kehittyy ja autot paskenee vuosivuodelta Sen enempää en sano mikä auto on hyvä ja mikä ei,monesta kuullut kokemuksia mutten niiden perusteella autoa lähtisi haukkumaan,susia sattuu joka merkille. Omalla 01-Modeolla on menty nyt +300tkm ja ainut iso osa mikä on pitänyt uusia on bensapumppu.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 21.03.2013, 17:08
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

No tuo katsatustilasto on ihan perseestä, ennemminkin se meinaa sitä että kuka huoltaa ja korjaa auton ennen katsastusta, jos kaikki tekisi niin eihän hylkyjä tulisi ollenkaan ?
Itse olen miettinyt hyvä laatuista autoa.... Päädyin Rolssiin, no joo kallishan se on, mutta ainakin laatu käsityötä se on. Viime keväällä hankin mersun 500sec ja kyllähän sekin on jonkimoinen sijoitus... tai sitten ei, aika näyttää.
Vanhat autot, yli 20 vuotta on useinmiten toimivia kikottimia, jos ei ruoste ole päässyt tuhoamaan, ylläpito on noin 80% halvempaa kuin esim. 5 vuotta vanha auto.

Merkkihän voi olla mikä tahansa, se on sitten itsestä kiinni, millä haluaa ajaa tai sanoisinko kehtaa ajaa. Hyviä ostoja toivotellen, vähemmän kylmenpää kevättä toivottaen.....
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem
Koeta välttää halpoja kopioita
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 21.03.2013, 19:04
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Tulihan siitä keskustelua.
Aihe juontaa omalla kohdallani alkunsa muutaman vuoden taakse. Ryömin porukoiden pihalla ruiserin alla öljyjä vaihtamassa, ja isäukko rupesi esitelmöimään uusien autojen eduista. Oli pakko kysyä uudempien kanssa tarvittuja hinurikertoja. Oma saldoni on edelleen puhdas. 20 v aina ajamalla kotiin, toki hyvää tuuria ja kovaa sisua mukana, joskus on toki tarvittu yöllä kolmen tunnin kenttäremontti.
Itse en oikeastaan voi sanoa omistaneeni koskaan oikeasti huonoja autoja (rangella oli vain vahva persoonallisuus). Kaikki japsit (2 ruiseria 70-80 luvuilta, -86 mazda, ja pari corollaa -90 alusta ovat olleet helkkarin luotettavia. Ei se ranskanpullakaan (renu 19) paskempi ollut. Kaikilla noilla on omassa käytössä ajettu 70-150tkm.
Remonttia on kaikkiin tarvinut toki tehdä. Jarruja on vaihdeltu jossain 200tkm jälkeen, samoin pyöränlaakeria tai kytkintäkin. Tyypilliset kulut ovat pysyneet luokassa alle 500-1000e / 5v, kun omaa työtä ei hinnoitella.
Eikä tuo perheen ainokainen tämän vuosituhannen autokaan 2001 octavia surkea ole. Äijä sen osti uutena ja ekan 7v ei mitään ongelmia. Kymmenen vuoden kohdalla alkoi kaikkea pientä ilmaantumaan. Se pieni on vaan kalliimpaa ja hankalampaa, kuin 90-lukulaisiin

Ajatuksena on edelleen yrittää pitää työmatka-autoilu kokonaisuudessaan mahdollisimman järkihintaisena. Viikonloppuna ajetaan sitten hauskoilla autoilla.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 22.03.2013, 20:01
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja turakki Näytä viesti
Tulihan siitä keskustelua.
Aihe juontaa omalla kohdallani alkunsa muutaman vuoden taakse. Ryömin porukoiden pihalla ruiserin alla öljyjä vaihtamassa, ja isäukko rupesi esitelmöimään uusien autojen eduista. Oli pakko kysyä uudempien kanssa tarvittuja hinurikertoja. Oma saldoni on edelleen puhdas. 20 v aina ajamalla kotiin, toki hyvää tuuria ja kovaa sisua mukana, joskus on toki tarvittu yöllä kolmen tunnin kenttäremontti.
Itse en oikeastaan voi sanoa omistaneeni koskaan oikeasti huonoja autoja (rangella oli vain vahva persoonallisuus). Kaikki japsit (2 ruiseria 70-80 luvuilta, -86 mazda, ja pari corollaa -90 alusta ovat olleet helkkarin luotettavia. Ei se ranskanpullakaan (renu 19) paskempi ollut. Kaikilla noilla on omassa käytössä ajettu 70-150tkm.
Remonttia on kaikkiin tarvinut toki tehdä. Jarruja on vaihdeltu jossain 200tkm jälkeen, samoin pyöränlaakeria tai kytkintäkin. Tyypilliset kulut ovat pysyneet luokassa alle 500-1000e / 5v, kun omaa työtä ei hinnoitella.
Eikä tuo perheen ainokainen tämän vuosituhannen autokaan 2001 octavia surkea ole. Äijä sen osti uutena ja ekan 7v ei mitään ongelmia. Kymmenen vuoden kohdalla alkoi kaikkea pientä ilmaantumaan. Se pieni on vaan kalliimpaa ja hankalampaa, kuin 90-lukulaisiin

Ajatuksena on edelleen yrittää pitää työmatka-autoilu kokonaisuudessaan mahdollisimman järkihintaisena. Viikonloppuna ajetaan sitten hauskoilla autoilla.
Sullahan on hyvä mitsun aihio pihassa...
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 24.03.2013, 22:12
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lavanelikko Näytä viesti
Sullahan on hyvä mitsun aihio pihassa...
Just tuuppasin lumet ällän konepelliltä. Juniorikin tietää: mitsusta on sylinterinkansi halki. Vahvasti on vielä suunnitelmissa tämäkin saada ajoon, Hj on listalla edellä.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 26.03.2013, 21:04
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
3-sarjan bemarit,corolla,focus,A4,polo,V40-50 yms. pikkufarmarit on ns. elämäntapa farmareita,tilaa ei juurikaan enempää kuin sedanissa,vähän korkeampi tavaratila.
Farkuissa on tosiaan paljon eroa tavaratilassa. Ei noita nyt paljon ole tullut verrattua, mutta kyllä farkkukori on jonkinlaista inflaatiota kokenut. Muotoilu menee käytännöllisyyden edelle. Isot kantti-Volvot on vähän eri luokkaa kuin nykyiset luiskaperäautot. Sierrassa oli hyvät tilat, Passat parempi ja C-mese jotakin siitä välistä. Mese noista paras ajoltaan, vaikuttaa tietysti sekin.
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 27.03.2013, 11:27
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Mitenkäs nuo pienemmät diisselit noin 2005-2008? Volkkarin 1.9 tdi lienee suht vanhakantainen ja luotettava kone. Mitä ihmehimmeleitä tarttee varoa tojotan 1.4 d4d koneen kanssa? Entäpä kaukaisen aasian kaunokainen KIA, pikkudiiseleistä en ole kuullut yhtikäs mitään?
Ylipäätänsä noin uusien autojen katselu on TYLSÄÄ. Jotenkin henkinen automaattiohjaus vie katselemaan vanhempia mersuja, volvoja, subaruita ym. Ajatuksella: ei kai toi vielä niin mätä voi olla...
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 27.03.2013, 19:29
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja turakki Näytä viesti
Mitenkäs nuo pienemmät diisselit noin 2005-2008? Volkkarin 1.9 tdi lienee suht vanhakantainen ja luotettava kone.
Jos volsun 1.9tdi on powerdiesel eli pumppusuutinversio, niin kannattaa ilmeisesti selvittää huoltohistoriaa tarkemmin:

http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=688372
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 28.03.2013, 08:23
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja turakki Näytä viesti
Mitä ihmehimmeleitä tarttee varoa tojotan 1.4 d4d koneen kanssa?
Mulla oli tuollainen Yariksen nokalla ja ikinä en halua koko paskaan enää sekaantua. Siinä on ilmeisesti ominaisuus että 100tkm välein kansi paskana.
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 28.03.2013, 08:46
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

kaverilla on kian katumaasturi jolla on kiskottu raileria ja ralliautoo jo useempi vuosi. Perus huollolla muuten menny mutta vauhtipyörä porsi jo ennen lastutusta.
Ajultaan aika hyvä auto ja lastun kans aika voimakas.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 28.03.2013, 10:25
Axl:n Avatar
Axl Axl ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.08
Sijainti: Turku
Viestit: 254
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Mulla oli tuollainen Yariksen nokalla ja ikinä en halua koko paskaan enää sekaantua. Siinä on ilmeisesti ominaisuus että 100tkm välein kansi paskana.
Noissa on kuulemma tyyppivikana kansi ja lohkovikoja. Omassa kesti sentään 190 tkm, sitten olisi pitänyt vaihtaa koko moottori, pelkälle kansiremontille ei olisi saanut mitään takuuta.
__________________
Pajero 3.0 V6 -89
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hyviä kursseja... pee Chit-Chat 7 10.04.2010 18:01
Vauhdin maailma lehti. (tehdäänkö nimilista) Teemu Chit-Chat 1 03.11.2007 11:06
Hyviä rälläköitä? kivinen Chit-Chat 32 19.09.2005 21:44
Hyviä videoita JERKKU Linkit 0 01.03.2005 06:02


Sivu luotu: 19:56 (GMT +2).