![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Olen soittanut ja tekstiviestiä myös lähettänyt ja tämä ei ole paskapuhetta.Jos mun aikaisempia viestejä tässä threadissä katot niin huomaat että en ole sanonut sinua kusettajaksi, päinvastoin sanoin että ihmisiä me kaikki ollaan ja virheitä sattuu, mutta sanon että oikeasti tosi huonosti hoidettu tää homma. Se ei ole asiakkaan ongelma että sulla on elämässäs kiireitä eiköhän meillä kaikilla työssäkäyvillä ole... Kyllä siinä varmasti joku mättää ku TeTaVa ja mä ollaan epätyytyväisiä. Ole rauhallisin mielin en tule käymään ovella ja homma hoidossa TeTaVan kanssa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Esimerkkinä mun omaa henkilökohtaista konetta käyttää muutkin ja saattaa vahingossa avata mun profiililla selaimen ja tadaa - oon käyny offipalstalla. Tuohon puheluun/viestiin vastaamiseen en ota kantaa, huomautinpa vaan tämmösestä teknisestä pikkuseikasta, joka on mahdollinen.
|
||||
|
||||
|
Ei sole pojat mikhään homma ko met ärjyy70 homma hoiethan pois, nii siinä tilinumeroita tarvita.
Ei ole tavaralla niin kiire... eihän tässä seksuaalisilla asioilla olla (silloin olisi kiireempi). Ihmisiä ollaan ja kaikki on mahdollista. Ota spesialisti ihan rauhallisesti ja anteeksi omalta osaltani, kun tässä on negatiivista ionia päällesi laskeutunut. Jatketaan elämää ja ollaan varovaisia siellä ulkona, kuten eräässä tv-sarjassa sanottiin.
|
||||
|
||||
|
Jäi sanomatta, että on meillä omat kiireemmee itse kullakin. Mulla lojuu vinssin matoruuvi vielä tallin lattialla, vaikka "bemaripoju" on sen aikonut ostaa jo pari viikkoa sitten. En vaan ole ehtinyt toimittaa sitä matkahuoltoon. Vuorotyö, ylityöt ja vielä lisätyön tuomat reissut vie aikaa. Huomena ehkä saan sen lähtemään "bemaripojulle"
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
| Ostin sitten urakkakoneita | VonLeka | Chit-Chat | 12 | 08.09.2006 15:24 |
| Lällärin lupatarra | zarkkis | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.02.2006 18:36 |
| Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
| Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |