![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Loctiten 5900. JA siellä lukee vielä erityismaininnalla että ei sovellu kannentiivisteeksi. Laitettiin kokeeksi jäärata subaruun ja siellä kestäny tuplapaineita jo jonkun tovin.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#3
|
|||
|
|||
![]() :think: Hiukan tuota painetta päässy karkuun tuosta välistä, melkein neljäsosa leveydeltä karannu paineet, tuosta kohin tosin löytyi se matalin kohta kun kivellä oioin. Nyt on taso kohdillaan. Tai no parempi ainakin ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#4
|
|||
|
|||
![]()
me ollaan käytetty liimana loctiten 3020
__________________
Team Kutunjuuston "päällikkö" VOLVO ON HYVÄ PYÖRÄKUORMAAJA MERKKI |
#5
|
|||
|
|||
![]()
No viddu, 3h myöhässä tuon luin
![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Sellasta mottia ei ihan het löyvy josko toi Moparin liima ei piä nm 550hp+150hpNOS,2.7bar 605 Tos viä kemikaalit ![]() Viimeksi muokannut jeemu : 15.03.2013 00:14 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Juuust tuota moparin kamaa hain aivolohkoista
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Tuota VHT copepr gaskettia tullu aikaisemmin käytettyä noissa. nykyinen pettäminen menee puhtaasti tuon lohkotason piikkiin.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#9
|
|||
|
|||
![]()
olipas taas parin päivän tauon jälkeen mukava ajella cruiserilla. ennakko säädetty joutsenkaulalla 19eykk pumpuntekijän arvo oli 20eykk, mutta sanoi että myöhempikin riittää pari astetta jos kerta matalila kiekoilla ajellaan. <4000rpm
auto käynnistyy ajatuksella, kulkee kevyesti, ei juurikaan enää savuttele kuten ennen. tyhjäkäynti melko hiljainen, ainoastaan ykkönen naputtelee silloin tällöin, kunhan painevennttiili asettuu niin loppunee sekin. painetta ei kerryttänyt ja lämmöt pysyi 82asteessa kuin riivattuna isolla tiellä ja kaupungissa ![]() syyläri oli ajon jälkeen jokapuolelta lämmin, eli neste kiertää kuten kuuluu. 19psi korkin ruuvasin syyläriin että paineet kohdillaan, ja paisarin nestekiertoputken reitin muutin kannen ylimmästä ropusta tulemaan, että ilmaa itseään kokoajan. TOIMII (Toistaiseksi)
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#10
|
|||
|
|||
![]()
hmm, viimeinen tankki ajettu Nesten RRO dieselillä, kulutus oli 14 ja risat. normaalisti menee se 17-18 litraa? no hiukan nätimmin kyllä ajelin, mutta paljon se kovien pakkasten takia pyöri arkissa lämpiämässäs yms..
Alkoi häiristsemään tuo ahtimen korkea herääminen(1700rpm) SOittoa Iisalmen Turbohuoltoon ja apuja kyselemään, keroit mistä ahtimen sisäänemokurkusta löytyy pesän koko ja mikä sopivampi. mulla oli vitonen ja parempi ois nnumerolla 4 oleva pakopesä. Sen löysin parin tutun kautta ja juuri asentelin paikoilleen. tosin ennen asennusta vinguttelin hukkaportin kanavat niin isoksi kuin uskalsin etää tiivistys lautasella riittää. Ahdin nippuun ja paikoilleen ja auto käyntiin. Huomattava ero tyhjäkäynnillä kun vislaa ahdin jo mukavasti silloin. tulee ihan eka turbotus mieleen kun switseri vihelsi tyhjäkäynnillä melkoisen kiivaasti parkissa ![]() Mutta koeajolle en äässy kun porsi pakopesää kotiin viedessä jakolaatikko kun tuota kuivaa asfalttia näkyy ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Jakolaatikosta öljyt poikkeen, aivan kirkkaat. molemmissa laipissa hiukan väljystä. Tosin niinkai niissä pitää ollakin, toisiovedon laakereiden pinnoissa jälkeä että alkaa olemaan lopussa.
keräilin molempien jakolaatikoiden osat samalle pöydälle ja tiireilin paremmat nelivedon ja hitaan puolen kytkentäholkit ja rattaat ja kasailen niistä sen laatikon. Tähän en rupea vielä rakentamaan sitä hidasta puolta uusikis päivitetyllä ryhmäpyörästön laakeroinnilla. sitten kun on aikaa paneutua niin voisi nekin värkkäillä noita kivikkohiipailuja silmälläpitäen. saisipa huomenna jakiksen nippuuun niin pääsisi säätämään pumpun uudelle pakopesälle kohdilleen. savutus saa hävitä kokonaan ja menohalut saa hiukan kärsiä ylärekisterissä, mutta voimaa sa sinne alas tulla sitten senkin edestä. ja jysymys. kumminpäin etukardaani on. lyhyt tumppi etuperässä vai jakolaatikossa? ja ristikoiden linjaus myös ihmetytttää kun se on puolihammastas pielessä, eli ristikoita ei saa samaan linjaan, vaan aina heittää jommallekummalle puolelle, kummin päin tämän linjausken pitä olla? Pitää pinionin kulmaa hiukan myös muklata edestä että saa kardaanikulmaa hiukan paremmaksi kuin nyt.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |