Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.03.2013, 21:52
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.092
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Mutta hyvin tuntu repivän penkkiin ku kävin kujalla kaahaileen!
Videoo kujalla kaahailusta! Säälittävää noetusta nuo aiemmat klipit, happee happee!

Vediksää ne vääntösauvat nyt kokonaan poijes tuolta? Näyttäis jotain lisuketta vaativan ku perse pystössä menee. Ja mihkäs ne levikkeet katos?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.03.2013, 22:06
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Syöttöhän on ihan just kohdallaan - ilmamäärä vaan pitäis vähintään tuplata !!!

tuollasest käärmeest ei oo kuin haittaa, mutta kukin tulkoot uskossaan onnelliseks ...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.03.2013, 05:38
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Videoo kujalla kaahailusta! Säälittävää noetusta nuo aiemmat klipit, happee happee!

Vediksää ne vääntösauvat nyt kokonaan poijes tuolta? Näyttäis jotain lisuketta vaativan ku perse pystössä menee. Ja mihkäs ne levikkeet katos?
Laitetaan kunhan on vähän enemmän kasassa, ei oo ees vielä jarruja.. Meinas pari kertaa vähän unohtua että polin on pehmyt

Ja vääntösauvat on kokonaan pois joo, kyllä mää ne heitän tässä joku päivä paikollee niin ei tuu tuon leimaamisen kans ongelmaa ja jos mettässä torni pettää jommalta kummalta puolen niin on joku pelastuskeino!

Ne levikkeet ei oo vielä maalissa, ei oo saanu tallia vapaaksi ku ei oo tuo kytkin pelittäny
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.03.2013, 20:45
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Kävin tänään delta-autossa selvitteleen. Tulosti niiden varaosalistan kaikista jarruhiluista saman vuosimallin 3.0 bensaan ja 2.5 tiisseliin. Jospa se noilla onnistuis Nyt pitäis siis onnistua saada 186 hepan tehot lapulle!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.03.2013, 21:17
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.092
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Nyt pitäis siis onnistua saada 186 hepan tehot lapulle!
No ni, siinäpä sulla tekemistä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.03.2013, 05:37
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
No ni, siinäpä sulla tekemistä.
Paljoko Matti luulee että tuommosilla hiluilla lähtee tämmösestä koneesta? Äänensävyssä kerta huomattavissa sarkasmia
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.03.2013, 11:33
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Paljoko Matti luulee että tuommosilla hiluilla lähtee tämmösestä koneesta? Äänensävyssä kerta huomattavissa sarkasmia
Ahtimen mallia en nyt heti löytänyt,mutta jos tubo on riittävän iso niin en näe mitään ongelmaa,tokihan voi olla että melkoisia paineita saa koneeseen työntää. Isoilla ahtimilla kun on otettu tuollaisesta koneesta 200-250hv aika useaankin otteeseen,kahdessa ollut 12mm nestepää ja muutamat pikkumodit tehtynä pumppuihin,osassa sitten koko kone rakennettu uusiksi.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy

Viimeksi muokannut Nuhapumppu : 13.03.2013 11:36
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.03.2013, 12:04
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Ahtimen mallia en nyt heti löytänyt,mutta jos tubo on riittävän iso niin en näe mitään ongelmaa,tokihan voi olla että melkoisia paineita saa koneeseen työntää. Isoilla ahtimilla kun on otettu tuollaisesta koneesta 200-250hv aika useaankin otteeseen,kahdessa ollut 12mm nestepää ja muutamat pikkumodit tehtynä pumppuihin,osassa sitten koko kone rakennettu uusiksi.
garretin 2256vnt. Onko noista ihan kuvia penkkilapuista tjsp jossaki. Ite en oo mitsuclubin sivuilta löytäny ku 170 hepan lapun
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 13.03.2013, 14:09
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.092
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Paljoko Matti luulee että tuommosilla hiluilla lähtee tämmösestä koneesta? Äänensävyssä kerta huomattavissa sarkasmia
Hmm... tulos kun ei oo osien summa. Sinänsä sulla on oikeanlaista palikkaa ja varmaan ajatustakin niistä, mutta sun pitäis perehtyä syötön/ajoituksen/ahdonalaisen säätöön ja lisäks vielä saada VNT:n toiminta samoille kartoille. Lähinnä tuo kauhee tuprutus noissa videoklipeissä viittas siihen että on vain ruuvit pyöritelty auki sen kummemmin miettimättä. Potentiaalia siis on, mutta tuolla "siinäpä sulla tekemistä" meinaan just tuota säätöhommaa.

Eri asia saatko sä tosta 180 hv/450 Nm jumalattomalla savutuksella/pakolämmöillä/-paineilla vai että se tekis sivistyneesti/lähes savutta/järkipaineilla 165 hv/400 Nm. You know.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 13.03.2013, 15:43
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Hmm... tulos kun ei oo osien summa. Sinänsä sulla on oikeanlaista palikkaa ja varmaan ajatustakin niistä, mutta sun pitäis perehtyä syötön/ajoituksen/ahdonalaisen säätöön ja lisäks vielä saada VNT:n toiminta samoille kartoille. Lähinnä tuo kauhee tuprutus noissa videoklipeissä viittas siihen että on vain ruuvit pyöritelty auki sen kummemmin miettimättä. Potentiaalia siis on, mutta tuolla "siinäpä sulla tekemistä" meinaan just tuota säätöhommaa.

Eri asia saatko sä tosta 180 hv/450 Nm jumalattomalla savutuksella/pakolämmöillä/-paineilla vai että se tekis sivistyneesti/lähes savutta/järkipaineilla 165 hv/400 Nm. You know.
No nuita videoitahan vois kuvailla semmosella sanalla ku "show-savu" Kyllähän dieselin pitääki työntää mustaa, mutta tuo nykyinen ei ehkä oo aivan kohtuuden rajoissa Niin mää tuolla aikasemmin oonki kirjotellu että säätelyä kaipaa, oon sen itekki tiedostanu Asiat on juuri niinku sanoit, kaikki on vaan heitetty paikolleen. Ajoitus on tällä hetkellä ainut joka on kohillaa

Ja tästähän tulee kuitenki jonku sortin käyttis, eli ei oo aikomus repiäkkään kauheita pakopaineita ja lämpöjä niinku kaikissa muissa mitsuissa jotka tiedän. Järki pitää pitää päässä, ainakin jollain sorttia!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Sen verta vanhoja tapauksia nuo että ei välttämättä löydy enää,mutta yks oli nettivaraosassa myynnissä,siinä oli mersunputket,holsetin HY3? ja 12mm cumminsin nestepää,vauhtipyörä tehoa oli 230hv,tuo Team1000 galanttihan pukkasi jo vakio pumpulla ja turbolla 190hv ja nyt enemmän,tosin on 2,3TD http://team1000.kuvat.fi/kuvat/galant+2.3+TD+endurance/
Ja sitten oli se yks sierra mitsun koneella,siinä oli sittenkin 190hv/425 1,5bar ja olis kestänyt enemmänkin ahtaa http://teamlmd.1g.fi/kuvat/Sierra+STW/MVI_0396.flv
Nuilta ko. rakentajilta kannattaa melkein kysellä mitä autoihin on tehty niin ei ihan minun muistin varassa ole faktat.
Meikäläinen palais halusta nähä noita penkkilappuja! Onhan mullaki haaveina saada vaikka mitä irti, se on sitten eri asia mitä penkkilapussa lukee. Se 200 mulla on alusta asti ollu tavoitteena, naapurin diisselimies tuossa on kaverina jonku verran hääriny ja se meinasi että pitäis tulla 250. Mutta kylläpä on kylän miehillä aika useasti yks sata heppaa puuttunu lapusta, siis siihen nähen mitä on pitäny olla

Jos kuukauden sisään pääsis käymään penkissä, niin ei tarvis arvailla. ON VAAN NIIN SAATANAN KYLMÄ TUOLLA PIHALLA ETTEN KEHTAA SINNE MENNÄ PERKELE!!!!!! Niinku en ennen ois pikku pakkasessa värkänny, ei vaan enää jaksa. Ilmeisesti vanhuus tulossa ku kohta kolahtaa 23 mittariin
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitsubishi "Napero" Dectane Maasturiprojektit 204 28.10.2012 11:35
Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 04.04.2009 18:06
Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" REKISTERÖIMÄTÖN O/M/V Ajoneuvot 2 14.12.2008 21:25
Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 08.07.2008 22:17


Sivu luotu: 01:10 (GMT +2).